2015. február 26., csütörtök

78. fejezet

Lexy

   A recepciónál azonnal a kezembe nyomták a jegyeinket, majd azokat felmutatva már bent is találtuk magunkat a folyosókon.
 - Anyám, - sóhajtott fel Roni - ez kurva jól néz ki. Gondolod a Camp Nou is ekkora? - nézett szét elvarázsolva.
 - Szerintem sokkal kisebb - nevettem fel gonoszul. - Tudod, a törpéknek nem kell ekkora hodály - kacsintottam rá, majd futni kezdtem, mert a barátnőm gyilkos tekintettel megindult felém.
 - Ez vért kíván! - kiáltott utánam és üldözőbe vett. 
Egymást kicselezve, röhögve rohangásztunk az oszlopok közt, amit a többiek unott fejjel néztek. Hozzá voltak szokva az idióta megnyilvánulásainkhoz. 
 - Hopp-hopp-hopp - mondta valaki akibe beleütköztem az egyik kanyarnál, és hogy ne veszítsem el az egyensúlyomat, ő a karjait körém fonta.
 - Bocsánat - pirultam el és felnéztem az engem tartó férfira. - Mattia - ejtettem ki suttogva a nevét és a szívem majd kiugrott a helyéről.
 - Ciao  - mosolygott rám halványan, a szemeiben furcsa érzelmi kavalkáddal. 
Régóta nem beszéltünk, így mindkettőnket hirtelen ért ez a találkozás. Egy pillanatra elvesztünk egymás tekintetébe, ahonnan egy erőteljes torok köszörülés rántott vissza.
 - Lexy? - hallottam meg Vera kérdő hangját, ami megtörte a köztünk lévő kapcsolatot.
 - Öhm - léptem hátrébb zavartan. Fejemet a barátaim felé fordítottam, akik értetlenül pislogtak rám. - Ő itt Mattia De Sciglio, ez a csipet csapat pedig - mutattam Zsoltiékra - a barátaim Magyarországról.
 - Sziasztok - köszönt kedvesen.
 - Ciao - jött a halk válasz, amin elmosolyodtam. Hova lett az előbb még akkora pofájuk?
 - Én azt hiszem jobb, ha megyek - emelte megint rám a tekintetét a hátvéd.
 - Igen - bólintottam önkéntelenül, de a szemeimet nem tudtam elszakítani a fiú szomorú arcáról.
 - Jó volt látni - húzta mosolyra a száját, amitől a szívem lambadázni kezdett.
 - Téged is - viszonoztam a gesztust, majd sokáig néztem a távolodó alak után.
 - Hey, mesélj csak! - rohantak le azonnal a barátaim. Lolo és Ádi csak tisztes távolból figyelték, ahogy  aprólékosan kifaggatnak az inkvizítoraim. 
 - Mit? - tettem az ártatlant, de nem jött be.
 - Először is, ez AZ a Mattia volt? - kérdezte Zsolti.
 - Hülye - torkolta le Noncsi. - Naná, hogy ő volt. Nem láttad, hogy hogy néztek egymásra?
 - Édesem, ha neked nem kell, én bevállalom - emelgette a szemöldökét Roni.
 - Te csak maradj a testnevelők gyöngyénél - mordultam rá.
 - Óhóhó, ez úgy hangzott, mintha féltékeny lennél? - vigyorodott el Réka.
 - Nem vagyok - csattantam fel idegesen, de valahol belül be kellett vallanom magamnak, hogy felkavart a találkozás.
 - Oké, szerintem most ezt ne firtassuk, mert lassan kezdődik a meccs és a herceged nem tud szerencse puszi nélkül pályára lépni - érkezett a megmentésemre Lorenzo. Hálásan pislogtam rá, de tudtam, hogy otthon el kell majd magyaráznom a viselkedésem okát a többieknek.
 - Hova megyünk? - nézelődött Zsolti kíváncsian, miután elindultam az öltözők felé és ők követtek.
 - Mindjárt megtudod - kacsintottam rá, majd befordultam a megszokott sarkon és szembe találtam magam egy csapat piros-feketébe öltözött focistával.
 - Na nézd csak, kit fújt ide a szél? - hallottam meg kedvenc kapitányom hangját. - Ciao Lexy! Ugye szerencsét hozol ma nekünk?
 - Szia Monti! Remélem - öleltem át, majd a többieknek is köszöntem. - Míg el nem felejtem, ők itt a barátaim - mutattam a hátam mögött szótlanul álldogáló csoportra. 
Hosszas bemutatkozás vette kezdetét aminek a végére a többiek is feloldódtak. Éppen egy régi sztorin nevettünk, mikor Vera megugrott és lendületből pofon vágta a mögötte álló focistát.
 - Hogy rohadj meg! - káromkodta el magát magyarul és szikrákat szóró szemekkel nézett az arcát tapogató Balotellire. - Te normális vagy? 
 - Bocs cica, de nem tudtam kihagyni - vigyorgott az olasz csődör a lányra, akinek dühös arca már a piros és a lila színeiben pompázott. 
 - Ha mégegyszer hozzám érsz, eltöröm a kezed és feldugom a seggedbe - fenyegette meg a nála majd két fejjel magasabb focistát.
 - Nálatok minden csaj ilyen harcias? - nézett rám a csatár -, mert ha igen, akkor már költözök is oda - nyomott egy puszit Vera hajába, aki undorodva elhúzódott tőle. 
 Röhögve figyeltük, ahogy szemeit forgatva megrázta a fejét.
 - Már csak te hiányoznál oda - morogta az orra alá és megkönnyebbült sóhajjal figyelte, ahogy a zaklatója eltűnik a körünkből.
 - Ez mi a fene volt? - kerekedtek el Zsolti szemei.
 - Belecsípett a seggembe - simogatta fájdalmas arccal az említett testrészét.
 - Karakán csaj vagy - emelte pacsira a kezét Mexes, és Roni belecsapott.
 Vigyorogva figyeltem, ahogy a régi és az új barátaim megismerkednek egymással.
 - Hiányoztál szépségem - ölelt át hátulról valaki, és akinek az illata bekúszott az orromba, mosolygásra késztetve.
 - Te is - fordultam meg a karjaiba és időm sem volt tekintetemmel elidőzni az arcán, mert ajkai hevesen birtokba vették az enyémeket.
 - Hé, mi is itt vagyunk - jutott el hozzám a tudatom homályos ködén át a többiek nevetése.
Nehezen, de megszakítottuk a csókot és én végre elmerülhettem azokban a csodás csokibarna íriszekben.
 - Fáradt vagy - húztam végig a mutató ujjamat a szeme alatt kirajzolódó karikákon.
 - Egy kicsit - sóhajtott fel. - De most már bemutathatnád a barátaidat, mert mindjárt lenézik rólam a ruháimat - súgta a fülembe, mire mellkason csaptam.
 - Nos - köszörültem meg a torkom, mert most vettem észre, hogy tényleg mindenki minket nézett - Ő Stephan, skypon már láttátok és beszéltetek is vele. Ők pedig ...
 - Ne - állított meg. - Majd én, kíváncsi vagyok, mennyire emlékszem a nevetekre - nézett kedvesen a barátaimra. - Te vagy Zsolti - ejtette ki furán a fiú nevét, aki elnevette magát.
 - Igen, bár ez nem volt nehéz, mert én vagyok az egyetlen fiú - fogtak kezet.
 - Jó, ez igaz - vonta meg a vállát kuncogva. - Na lássuk csak - pislogott a lányokra. - Te lehetsz Noémi - billentette oldalra a fejét és úgy nézett az előtte állóra.
 - Talált süllyedt - nevetett fel az említett és két puszi után értetlenül nézett a focistára. - Honnan?
 - Mert te vagy a legkisebb - húzta be a nyakát Stephan, de közben rossz fiúsan vigyorgott.
 - Na tudod mit? Kapd be! - csóválta meg nevetve a fejét az apró termetű lány.
 - És akkor már csak ti vagytok - simított végig gondolkodva az állán. 
 - Na most légy okos Domokos - húzta széles mosolyra a száját Vera.
Stephan egy ideig nézte őket, de nem tudott dönteni. Aztán hirtelen felcsillantak a szemei és halkan megjegyezte.
 - Lolo és Ádi csókolóznak - erre a mondatra Rea azonnal az említettekre kapta a fejét, mire az érintettek csak értetlen pislogásba kezdtek. - Te vagy Réka - nevette el magát a barátom - és akkor te vagy Roni.
 - Ez így nem ér - duzzogott a barna hajú lány és csalódott tekintetét elvette a fiúkról. - Becsaptál.
 - A cél szentesíti az eszközt - adott neki béke puszit Stephan.
 - Na jó, most az egyszer megbocsátok - nevette el magát a barátnőm.
 - Nektek nem kell indulnotok? - érdeklődtem jókedvűen.
 - Basszus! - csapott a homlokára a focista. - Látjátok? Lexy teljesen elveszi az eszemet - húzott magához. - Szerencsecsók nélkül viszont nem megyek sehova - nyomta ajkait az enyémekre. Kezeim azonnal a nyakába kúsztak és viszonoztam az édes kényeztetést. Mosolyogva váltunk el egymástól. - Drukkolj nekünk! - súgta a számba.
 - Naná - kacsintottam rá, majd egy utolsó csókocska után, idióta vigyorral az arcomon figyeltem ahogy a többiekkel elindul a pályára.
 - Föld hívja Lexyt, jelentkezz! - lökött oldalba Roni. - De szép is a szerelem - vigyorgott rám gonoszul.
 - Fogd be! - mordultam rá teljesen elvörösödve.
 - Nem akarok belepofádzani, de nem ülhetnénk már le a helyünkre? - kérdezte Zsolti türelmetlenül.
 - Jó volna! - kontrázott rá Noncsi is, míg Réka rózsaszín cukormázon át figyelte, ahogy Ádi magához húzza Lolot egy csókra.
 - Awww, de édesek - suttogta elérzékenyülve.
Megforgattam a szemeimet, majd intettem nekik, hogy kövessenek. Felsétáltunk a VIP páholyba, ahol elfoglaltuk a helyünket. Magunkat nem meghazudtolva élveztük a tökéletes kiszolgálást, majd figyelmünket a pályára lépő csapatokra irányítottuk.

10 megjegyzés:

  1. Awww! Mattia! I love you! Oh, mio dios! Mamma Mia! Non posso vivere senza di te! Sei impossibile! Mi piace moltissimo! Allonsi! Senti! Geronimo! Giusto! E... MOLTO BENE DOLORES! MOLTO BENE!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olaszul írni nem tudok, de érteni értettem, valami "D'accordo"?- gőzőm sincs, hogy lenne, de lusta vagyok meg is nézni, hogy kéne, lényege, hogy awww *-* ez az igazi lelkes rajongó és egyetértek veled :D
      Spanyol és Olasz a két legszebb nyelv (többrészt a focisták miatt xD)

      Törlés
    2. Teljesen egyetértek veled! A Spanyol és az Olasz focistákkal kapcsolatban. :D

      Törlés
  2. Lexy!
    Elmész te a tudod hova? XD Jó lenne, ha le is fordítanád nekem, hogy mit zagyváltál ide össze-vissza. :) Na most másolhatok a gugli fordítóba. Gonosz vagy, de ezt még megbánod. :D <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én értettem amit írt, pedig soha nem tanultam olaszt :D muhahaha :P, román nyelv egyetlen előnye, hogy így könnyű olaszozni és spanyolozni, másképp semmi érdeme :)))

      Törlés
    2. Most már én is tudom, hogy mit jelent. Az idegesített, hogy itt ült mellettem és nem akarta elmondani, hogy mit jelenetnek a szavak. :D De azért szeressem, még ha hülye is egy kicsit. XD

      Törlés
  3. Én Stephan párti vagyok<3
    Imádom ☺ várom a folytatást mint mindig ☺ :D :) ;) ^.^ °-°

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Orsi!
      Köszönöm, hogy írtál.
      Én még nem tudom, hogy hova tegyem le a voksom. :)))))))))))))))))))))))))
      Puszi <3 <3 <3

      Törlés
  4. Mattia ahwww *-* <3 <3
    Imádtam ezt a részt is :D

    VálaszTörlés