2015. március 12., csütörtök

80.fejezet

Lexy

  Ahogy lefújták a játékot, összeszedelődzködtünk és elindultunk az öltözők felé. 
 - Be is kukucskálhatunk? - kérdezte Roni huncutul csillogó szemekkel, de a következő mondatommal le is hűtöttem.
 - Igen, ha kíváncsi vagy Balotelli csupasz seggére, a többiről részéről nem is beszélve - vigyorodtam el.
 - Fúúúj - rázkódott meg látványosan. - Inkább kihagynám, nem szeretnék örök életemre pszichológushoz járni vagy megállni a fejlődésben.
 - Azzal már elkéstél - pislogott fel rá Noncsi ártatlan szemekkel.
 - Kusika - emelte fel a mutató ujját Vera, de ő is nevetett.
 - Mennyi ideig tart nekik, míg elkészülnek? - kérdezte Zsolti.
 - Változó - vontam meg a vállamat. - Van aki gyorsan kész van, van aki viszont elpepecsel a kinézetével.
 - Nem inkább a hajával? - vigyorgott rám Réka.
 - De - bólintottam jókedvűen. - Tudod milyen sok munka van vele, hogy úgy álljon neki.
 - Ez kicsit több információ volt, mint amit tudni szerettem volna - röhögött fel Noncsi. - Szerintem egyikünk sem volt kíváncsi, hogy mennyi melóban van a felállítása - kacsintott rám.
 - Istenem - forgattam meg a szemeimet. - Hogy lehettek ennyire perverzek?
 - Te voltál a tanárunk - néztek rám mind, majd egyszerre tört ki belőlünk a nevetés.
 - Mi ez a jó hangulat? - állt meg mellettünk Montolivo, akit észre sem vettünk, hogy mikor jött ki az öltözőből.
 - Semmi, semmi - legyintettem - csak örülünk, hogy nyertetek - nyomtam puszit kedvenc kapitányom arcára.
 - Annak mi is - mosolyodott el. 
 - Stephan sokáig van még bent? - kérdeztem.
 - Ismerhetnéd már - kacsintott rám - öt perc zuhanyzás, ötvenöt perc haj igazítás.
 - Gonosz vagy - löktem vállba nevetve.
 - Nem is igaz. Inkább csak ismerem már egy ideje.
 - Kit ismersz? - jelent meg a barátom mellettem.
 - Na jó, azt hiszem mégsem - nézett rá elhűlve Monti. - Te hogy-hogy ilyen gyorsan készen lettél? 
 - Siettem, mert várt a barátnőm - nyomott egy puszit a számra vigyorogva.
 - Na azt hiszem, ezt fel kell jegyezni valahova - nézett szét a kapitány Stephant heccelve.
 - Kapd be! - boxolt a vállába a csatár. - Van valami tervetek mára? - fordult felém hirtelen.
 - Nem igazán. Úgy gondoltuk, hogy a meccs után haza megyünk és reggelig beszélgetünk.
 - Nincs kedvetek inkább velünk jönni bulizni? - nézett végig a barátaimon, ami rettenetesen jól esett.
 - Öm, nem is tudom, végül is mi azért jöttünk, hogy Lexyvel legyünk - pislogott ránk Zsolti, de a csajok azonnal leszavazták.
 - Ott is együtt lehetünk vele, ráadásul nem hiszem, hogy lenne még egy ilyen lehetőségünk - kezdett hevesen magyarázni Roni. - Nincs igazam? - fordult körbe.
 - De - bólintott rá Réka és Noncsi is. 
 - Szóval ez azt jelenti, hogy számíthatunk a jelenlétetekre? - vigyorodott el a barátom miközben magához ölelt.
 - Ki nem hagynánk - pacsiztak össze a csajok, míg Zsolti csak egy lemondó sóhajjal bólintott. Semmit nem tehetett a túlerővel szemben.
 - Akkor hazaviszlek titeket és kaptok egy órát, hogy elkészüljetek - nézett rám kedvesen.
 - Sokan vagyunk - pislogtam rá elvarázsolva. - Nem férünk be a kocsiba.
 - Lolo és én külön megyünk - közölte hirtelen Ádi.
 - Miért? 
 - Mert alig voltunk ma kettesben - kacsintott rám a magyar fiú.
 - De azért jöttök? 
 - Persze, nálatok találkozunk - nyugtatott meg egy mosollyal. 
Lolo hozzám lépett és a fülembe súgott.
 - Na halaszd sokáig azt a beszélgetést - nyomott puszit az arcomra, majd kézen fogta Ádámot és elköszöntek.
 - Mit akart? - kíváncsiskodott Stephan, de csak megráztam a fejemet.
 - Majd később elmondom - csókoltam meg, hogy eltereljem a figyelmét.
 - Oké, de nem úszod meg - simított végig az arcomon miután elszakadtunk egymástól. - Ricky - fordult a kapitány felé. - Szólnál a többieknek, hogy a klubban találkozunk?
 - Persze, menjetek csak - mosolygott ránk a középpályás.
Stephan kezét a derekamra csúsztatta és elindultunk a parkoló felé. A barátaim egymással vitatkozva követtek minket. Ha jól hallottam, akkor az esti ruházatukról volt szó.
 - Ugye nincs semmi baj? - nézett rám hirtelen a csatár.
 - Nincs - ráztam meg a fejem nem túl meggyőzően.
 - Biztos? -  Nem akartam hazudni, így inkább nem válaszoltam. - Lexy - torpant meg az autója mellett, majd államat maga felé fordította. - Mi történt?
 - Lehetne, hogy ezt később beszéljük meg? - sütöttem le a szemeimet.
 - Miért, később jobb lesz?
 - Nem, csak addigra összeszedem a gondolataimat.
 - Rendben - sóhajtott fel kicsit sértődötten. - De ugye nem a kapcsolatunkról van szó? Tudom, hogy mostanában elhanyagoltalak, de a rengeteg edzés... - hadarta.
 - Nyugi - simítottam végig az enyhén borostás arcán a tenyeremet - nem velünk van gond. Van egy kis problémám, de majd este megbeszéljük - mosolyodtam el halványan.
 - Akkor jó - fújta ki az eddig visszatartott levegőjét valamelyest megnyugodva, és ez volt az a pont amikor rájöttem, hogy én is annyit jelenthetek neki, mint ő nekem.



6 megjegyzés:

  1. De cukiiiik ☺ :D

    VálaszTörlés
  2. Olyan cuki mindenki. Az ádámèk is meg lexyèk is . Lexyèknek egy picit kèsőbb jöjjön aza +-os rèsz legalább az után hogy elmentek a haverok. Olyan cuki mindenki beleszerettem 3 fèrfibe is. Lorenzo ádám ès a kifs fárao.... Életem szerelmei. Eddig sergio volt de bővült a csapat.
    Puszika

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Üdv köztünk Tll Blogger!
      Örülök, hogy itt is találkozhatok veled. :D
      A +-os részekkel az a gond, hogy megígértem Lexynek és a többieknek, hogy max. 16-os karika lesz. :) És szerintem ez a történet nem is bírna el többet, mert elég cukormázas. :DDD (bocsi minden szereplőtől)
      Én még mindig maradok Sergionál. :D Ő az én nagy Ő-m. :DDDDD
      Mivel már mindkét focis blogomat olvasod, ha gondolod nézz bele a Hellboysba is. Sokan azért nem akarják olvasni, mert 1D-s, de aztán megszeretik, mert nem egy átlag történet az sem. :D
      Mégegyszer köszönöm, hogy olvasol és kommentelsz is. Baromi jól esik olvasni a soraitokat amivel megtiszteltek. :)
      Kellemes hétvégét neked. <3
      Puszi: Dolores <3 <3 <3

      Törlés
    2. Szia,
      Jól estek szavaid, hogy örülsz az èn szavaimnak. 'Naeztjólmegaszondoltam'. Igaz picit cukormázas, de nem nagyon. Belegondolva pont ennyi elèg is bele. (A +-ra èrtem.) nem mondtam, hogy dobtam Sergiot csak mellè vettek 3 olyan embert akik közül kettőnèl alapból nem lenne esèlyem... :)
      Ui: A Hellboyst olvastam. Picit nekem a vège most vontatott lett, de nagyon szeretem az összesett. Lehet, hogy azërt is ez tetszik (forza milanos) mert másabb mint a többi amiben vannak +-abbak is. Ja ès nem Tll Blogger, hanem simán Timi vagy Mimi.

      Törlés
    3. Oké Timi! Szeretés van ezerrel. <3

      Törlés