2015. november 19., csütörtök

96. fejezet

Lexy

  Izgatottan húztam magam után Lolot a helyünkre.
 - Gyere már! - nógattam.
 - Lex, attól mert te sietsz, még nem fogtok előbb találkozni - vigyorgott rám a szőkeség, de azért megszaporázta a lépteit.
 - Tudom - húztam el a számat -, de mit csináljak, ha már nagyon hiányzik? Egész héten nem találkoztunk - mondtam szomorúan.
Lorenzo a vállamat átkarolva biztosított együttérzéséről. Ádám és a szülei néhány napra haza látogattak Magyarországra, így a barátom is pasi nélküli diétán tengődött a héten.
Végre valahára elérkeztünk a Vip helyünkhöz és leültünk a többi vendég közé, akik már szinte ismerősként köszöntöttek minket. Türelmetlenül fészkelődtem a helyemen, mikor kisebb hangzavar zúgott fel a hátunk mögött. Ahogy oda néztem, egy agyon tetovált srácot pillantottam meg, aki vigyorogva rázott kezet mindenkivel. Olyan önelégült mosolya volt, hogy azonnal unszimpatikus lett.
 - Öntelt majom - suttogtam magam elé magyarul.
 - Mondtál valamit? - nézett rám kérdőn Lolo.
 - Semmit - pirultam el, mert ez a heves reakció nem volt rám jellemző.
 - Tudod ki ő? - suttogta a fülembe a barátom.
 - Nem és nem is akarom - fordultam el fintorogva.
 - Pedig...
 - Nem érdekel! - vágtam Lorenzo szavába aki tudta, hogy ezzel lezártnak tekintem a dolgot.
 - Oké - emelte fel a kezeit - Én megpróbáltam.
Szavai nem jutottak el az agyamig, mert a tetovált pasi egy laza mozdulattal rám borította a sörét és nemhogy bocsánatot nem kért, még ki is nevetett.
 - Jaj, szépségem, csak nem elázott a pólód? - vigyorgott miközben szemét az átlátszóvá vizesedett felsőmre tapasztotta.
 - Ó, hogy aza! - pattantam fel a helyemről. - Direkt csináltad?! - kiabáltam rá az önelégülten somolygó görényre.
 - Ne hisztizz, kifizetem a tisztítót - dobott néhány bankjegyet a székemre, amitől az én agyam eldurrant.
 - Tudod mit csinálj a pénzeddel? - kérdeztem gúnyosan. - Dugd fel magadnak! - vágtam a képébe az összeszedett bankókat.
 - Mit képzelsz te kis csitri - törlődött le a vigyor a képéről és most már ő is ellenségesen méregetett engem. - Tudod te ki vagyok én?
 - Nem és nem is érdekel - vontam meg a vállaimat. - Ja, de mégis is - mosolyogtam rá negédesen - most jut eszembe, hogy láttalak már valahol - néztem végig rajta úgy, mintha felismertem volna, és jókedvűen figyeltem, hogy ettől újra vigyorogni kezd. - Az állatkertben a majmok ketrecében volt egy hozzád hasonló. Csak nem kiszöktél?
 - Te kis... - lépett egyet előre és kezét felemelte, talán azért, hogy megüssön, de ez nem derült ki, mert Lolo közénk ugrott.
 - Elég! - kiáltotta és segítség kérőn nézett a körénk gyűlt vendégekre. - Nem hiszem, hogy így kéne bánnotok egymással, mikor...
 - Leszarom, hogy mit akarsz mondani - pufogott dühösen a tetovált srác. - Egyedül az érdekelne, hogy mit keres itt ez a kis ribanc?
 - Ribanc a nénikéd - emeltem fel a fejemet, hogy szemeimmel megpróbáljam megölni a fölém tornyosulót.
 - Jó, ebből elég legyen - szólalt meg az egyik vendég. - Legjobb lenne, ha a páholy két ellentétes részébe foglalnátok helyet.
 - Rendben - bólintottam és Lorenzot magammal húzva a legmesszebb lévő sarokba tettem le magam.
 - Nem hiszem, hogy ez...
 - Lolo, kérlek - intettem csendre a barátomat. - Maradj csendben és nézd a meccset - mutattam a pályára, ahol már megkezdődött a játék.
Nehezen, de végig szenvedtem a mérkőzést. Nem segített, hogy gyakran magamon éreztem a pofátlan majom tekintetét. A szünetben inkább bent maradtam a szőke fiúval és hálásan fogadtam mikor kibújt a pulcsijából és felém nyújtotta azt, mert a még mindig sörös felsőben fázni kezdtem. A végső sípszó után egy kurta köszönéssel búcsúztam el a helységben lévőktől és szinte rohanva tettem meg az utat az öltözőkig, hogy elfelejthessem az előbbi incidenst és végre átölelhessem a szerelmemet. Az ujjaimat ropogtatva vártam, hogy kinyíljon az öltöző ajtó és mikor ez megtörtént, eszeveszett módon ugrottam Stephan nyakába.
 - Ennyire hiányoztam? - nevette el magát a hevességemet látva.
 - Miért én neked nem? - kérdeztem évődve, mert észre vettem, hogy karjaival olyan szorosan tart, hogy még véletlenül se tudjak ellépni tőle.
 - Iszonyúan - nézett a szemembe, majd forró ajkait az enyémeknek nyomta. Baromi jó érzés volt egy hét után újra vele lenni. Nem is szakadtam volna el tőle, ha nem lett volna szükségem arra a fránya oxigénre.
 - Hű - nevetett fel a barátom. - Örülök, hogy nem csak én voltam kiéhezve rád - simogatta meg az arcomat amitől elpirultam. - Jó, hogy itt vagy - mondta kedvesen. - Képzeld, ma találkozhatsz az egyik legjobb barátommal.
 - Alig várom - viszonoztam a mosolyát. Újra elvesztünk egymásban és csak egy kellemetlen hang térített minket vissza a folyosóra.
 - Na végre Faraó! Már azt hittem, sose érek ide. Mindenki autogrammot akart kérni útközben. Ja és képzeld manapság már minden idiótát beengednek a Vip páholyba. Volt ott egy ri... - akadt el a szava, mikor kibújtam a barátom karjai közül, hogy szikrákat lövelljek felé a szemeimmel, hátha akkor felszívódik.
 - TE????? - kérdeztük szinte egyszerre majd magyarázatért a focistára néztünk, aki úgy látszik nem vette a lapot, mert vigyorogva mutatott be minket egymásnak és nem érezte a köztünk feszülő ellentétet.
 - Emis, ő itt Lexy a barátnőm, Kicsim ő pedig Emis Killa a híres rapper és egyben az egyik legjobb barátom.

14 megjegyzés:

  1. Miéért ilyen rövid? :( Köviit! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Viki!
      Sajnálom, hogy ilyen rövid lett, de ez a találkozás nem tartogatott többet magában. :D

      Törlés
  2. Na bazd meg o.o valahogy éreztem hogy nem lesz felhőtlen a talalkozásuk, Lexy adta a magyaros temperamentumát nem csalódtam benne ahogy benned sem mert megint egy érdekes és fantasztikus résszel örvendeztettél meg minket.
    Puszi és ölel:fallen angel <3 :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Fallen Angel!
      És még nem is láttad az igazi reakcióját, amikor elolvasta a fejezetet. Nekem volt szerencsém hozzá. :DDDD Először nem tudtam, min röhög ennyire, de aztán ecsetelni kezdte, hogy pont ezeket mondta és tette volna ő is amiket leírtam. Szóval Lexy pont ilyen őrült az életben is. Ezért szeretem annyira. <3
      Amúgy pedig nagyon köszönöm a sok hozzászólást, amivel teljesen elkényeztetsz. :)
      Millió puszi: Dolores <3 <3 <3 <3 <3 <3

      Törlés
  3. Nagyon jó rèsz lett, nem csalódtunk Lexyben most sem ;) Szegèny Lolo gondolom vagyis biztos vagyok benne, hogy ezt szerette volna neki mondani, hogy ők barátok. Hogy lehet egy ilyen èdes pofának ilyen paraszt barátja!? Vadászhatunk Ádámra, mert itthon van *.* <3 olyan édes Vajon ebből mi lesz? Mit fog szólni hozzá Stephan? Nagyon hiányoztak már a részek, feldobod a napom matek ès angol között. :/
    Bocsi, hogy mostanában ilyen komikat tudok, de ebédelni is csak este van időm. :)
    Pusziiii, ölelés
    Ui: Lexyt megnéztem volna ''élőben''.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Istenem Timiiiii! :DDDDDDDDDDDDd
      Ne tudd meg, hogy nevettem mikor elolvastam a hozzászólásodat. :) Hidd el, te ugyanúgy feldobod a napomat, ahogy én a tiédet.
      Köszönöm, hogy olvasol.
      Millió puszi <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

      Törlés
  4. szia ez csúcs lett de remélem emis hülyesége miatt nem veszik össze stephan és lexy de a fáraó arcát megnéztem volna mikor meg tudja mi történt
    pusy
    Ui: várom a kövit

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Demon!
      Örülök, hogy tetszett.
      <3 <3 <3 <3 <3

      Törlés
  5. Hiányoztok! <3
    Nagyon jó volt olvasni ezt a kis fejezetet. Végig vigyorogtam és valahogy az jutott eszembe, hogy tipikus Lexi :D Bár én is hasonlóképp viselkedtem volna csak kicsit még idegbetegebben és több trágár kifejezéssel :D
    Egyre jobban vonz Itália :))) ha oda jutok, hogy választani kell hol praktikázzak majd külföldön nem fogok tudni választani :))))
    Nagyon örülök, hogy újra életre kaptak a blogjaid, s bár sajnos nincs időm nyomot hagyni magam után, ennek ellenére mindig olvasom és keresem nincs e friss!
    Szóval puszi nektek!
    <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te is hiányzol nekünk!
      Mi is egyre jobban kacsingatunk valamelyik mediterrán ország felé. (Spanyol, Olasz, Portugál) Eddig odáig jutottunk el, hogy jövő héten 4 napig megcsodálhatom Madridot és persze ezen belül a Bernabeaut. Sajnos a fiúkkal nem találkozom, mert ők akkor Eibarban meccseznek. :( Na sebaj, majd legközelebb! :D
      Köszönöm, hogy még mindig olvasol. Igaz, hogy hiányoznak az őrült kommentjeid, de teljesen megértem, hogy miért nincs időd írni. Az ilyen apró jelzéseknek viszont veszettül tudok örülni. :D
      Millió puszi: Dolores, aki most RenatEa nélkül megy Madridba. :( :DDD <3

      Törlés
  6. Ajjaj még élénken vannak a sorok a fejemben az utasátokból XDDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is! XDDD
      Megígértem, hogy lesz folytatása, de mostanában nagyon összejöttek a dolgaim. Szóval lehet, hogy most kapok egy kis ihletet a stadionban. Sajnos a leírt történetet nem tudom megvalósítani (ennek talán a párom örül a legjobban XD ),de legalább beszívom azt a levegőt amit előttem ők is. Eszméletlen érzés lesz már előre tudom. Ja és szorítsatok értem csütörtök délelőtt, mert akkor száll fel a gépünk és most először fogok repülni, úgyhogy a pamperst már bekészítettem. És akkor se aggódjatok, ha a világhíradó azzal lesz tele, hogy egy őrült nő a Bernabeau füvén fetrengett örömében, mert csak DNS mintát gyűjtök a pólómra. :D

      Törlés
  7. Huuuuuuu ez fantasztikus volt 😊 hàt csak rövid 😂 na nem baj imàdlak

    VálaszTörlés
  8. Mikor lesz rész? Nagyon régen volt már rész!
    Lolo, Ádi, Lexy, Stephan!
    Meg mi lesz nagyon rossz helyen hagytad abba!

    VálaszTörlés