2016. február 19., péntek

101. fejezet

Mattia

    - A francba, a francba, a francba - dünnyögtem magam elé miközben hazafelé sétáltam a koncertről és próbáltam kiszellőztetni a fejemből az alkoholt. - Hogy lehettem ekkora barom? Mi a fenének kellett nekem kinyitnom a pofámat? - húztam el a számat amit a velem szembe sétálók rosszallóan konstatáltak.
Karácsony közeledtével a kirakatok teljes díszükben pompáztak, de szinte nem is láttam az égők ragyogását, mert a gondolataimat teljesen kitöltötte a raszta hajú lány. Az idő lehűlt, így összébb szorítottam magamon a kabátomat és sietősebbre vettem a lépteimet. A magány elemi erővel söpört végig a testemen és a lelkemen egyaránt. Lassan másfél éve, hogy nem volt senkim és mióta Lexy berobbant az életembe, nem is akartam rajta kívül mást. Irigykedve figyeltem a testbeszédüket Stephannal. Az apró simogatások, érintések, csókok mind mind egyre jobban megerősítettek benne, hogy meg kell szereznem magamnak, mielőtt belebolondulok a vágyakozásba.

   Reggel nyűgösen ébredtem a telefonom ébresztőjére. Melyik elmebeteg volt az aki képes volt csütörtökre időzíteni egy koncertet? A hátamra fordultam és fáradt pillantásokat vetettem a plafonra. Éreztem a zsigereimben, hogy a mai nap kemény lesz számomra. Találkoznom kell a Fáraóval és bocsánatot kell kérnem tőle az idióta viselkedésem miatt. De miért is? Talán azért, mert ő túl gyáva volt és nem mondta el Lexynek, hogy elmegy? És ezt nekem honnan kellett volna tudnom? Pedig tudtam. Ismertem már annyira Stephant, hogy az utolsó percig halogatni fogja a rossz hír közlését. Nem kellett volna idegesítenem rajta magam, mégis azt tettem. Akárhányszor eszembe jutott az este, bevillant Lexy arca, ahogy kérdőn nézett ránk és ez jobban fájt, mint eddig bármi más a világon.
 - Áááá! - vertem a fejemet a párnámba frusztráltan. - Szarban vagy öcsém - nyögtem az üres szobámnak.
Nagy nehezen feltápászkodtam és egy frissítő zuhany után megpróbáltam vidámabbnak látni az életet, de nem sikerült. Ahogy elindultam az edzésre, úgy éreztem mintha mázsás súlyokat cipelnék magammal.

 - Ciao! - vert hátba Ricky mikor utolért az üresen kongó folyosón.
 - Ciao! - köszöntem vissza nem sok lelkesedéssel, ami neki is azonnal feltűnt.
 - Na mi van öcsi, másnapos vagy? - vigyorgott rám.
 - Nem - morogtam az orrom alá.
 - Hé - fogta meg a karomat és az eddigi undorító boldogság eltűnt a képéről. - Gond van? - ráncolta össze a szemöldökét.
 Felsóhajtottam, majd körbe kémleltem a kihalt folyosón. Nem akartam volna most összefutni a 92-sel. Tekintetemet ráemeltem az előttem állóra, aki kíváncsian és szinte aggódva várta a válaszomat. A gyomrom összeszorult ahogy kimondtam ami a szívemet nyomta.
 - Egy hatalmas fasz vagyok...
 - Ezt eddig is tudtuk, mondj valami újat - próbálta viccel elütni a dolgokat Montolivo mikor látta rajtam, hogy kezdek magamba borulni.
 - Légyszi ne szólj közbe - pirítottam rá. - Így is elég gáz beszélni róla - döntöttem a hátamat a folyosó falának.
 - Oké, oké csak mond már. A frászt hozod rám - forgatta meg idegesen a szemeit.
 - Csináltam egy oltári nagy baromságot. Elmondtam Lexynek, hogy Stephan elmegy - sóhajtotta fel.
 - Te tiszta hülye vagy - tört ki Ricky. - Teljesen megvesztél? Miért csináltad?
 - Fogalmam sincs - ráztam meg a fejemet. - Otthagyta mellettem és felment a színpadra parádézni, én meg többet ittam a kelleténél és... egyszerűen csak kicsúszott - szorítottam ökölbe a kezeimet.
 - Kicsúszott, mi? Még véletlenül sem akartad, hogy összevesszenek? - mordult rám a kapitány.
 - Én nem ... - próbáltam szabadkozni, de elhallgattam mikor rájöttem, hogy nagyon is sok igazság van abban amit Ricky mondott. Szerettem volna vitát gerjeszteni köztük, hogy aztán én vigasztalhassam meg a lányt.
 - De igen. Valld be, hogy féltékeny vagy - rázta csalódottan meg a fejét. - Mattia, Lexy Stephant választotta és ezt el kéne fogadnod - tette a vállamra atyaian a kezét, amit én durván leráztam.
 - Nem tudom megtenni! - csattantam fel. - Nem akarom, hogy így legyen! Akarom őt! - kiáltottam fel elkeseredetten.
 - Felejtsd el! - mordult fel az ismerős hang a hátam mögött. - Ha csak a közelében is meglátlak, neked véged - nézett velem farkasszemet a Fáraó miután felé fordultam.
Percekig álltunk mozdulatlanul, tekintetünket egymásnak feszítve, hiszen tudtuk aki előbb elnéz, az veszít és egyikünk se akart alulmaradni.
 - Fiúk - állt közénk a kapitány mikor a levegőben már vágni lehetett a feszültséget. - Elég legyen ebből a marhaságból. Egy csapat vagyunk és ha ezt nem tudjátok felfogni, akkor javasolni fogom az edzőnek, hogy ültessen le titeket a kispadra. Megértettétek? - kérdezte egyre ingerültebb hangnemben.
Bólintottunk, de a szemünket nem vettük le a másikról.
 - Mi a baj? - jelentek meg egyre többen körülöttünk.
 - Semmi, csak két kiskakas nem fér meg egy szemétdombon- sóhajtott lemondóan Ricky. - Kaká, beszélj velük, hátha rád jobban hallgatnak - mondta, majd lelépett.
 - Jó lenne tudni. hogy mégis mi bajotok van egymással? - pislogott ránk kérdőn a brazil.
 - Csak egy olyan dolgot tudok, amin összekaphattak - röhögött Mexes hangosan.
 - És mi az? - kérdezték többen is.
 - Nem mi, hanem ki - vigyorgott a francia, mint a tejbetök. - Fogadjunk, hogy az egész egy rózsaszín hajú lány miatt van - kacsintott, mire többen is elvigyorodtak.
 - Ne már, hogy Lexy miatt húztátok fel így magatokat? - csóválta a fejét Kaká.
 - Inkább azon, hogy ez a szemét direkt elköpte neki, hogy januártól a Farkasokhoz igazolok - közölte velük Stephan a tényeket.
 - Azt hittem, hogy már rég elmondtad neki - hazudtam kapásból és próbáltam kizárni a fejemből a többiek rosszalló nézését.
 - Hinni a templomban kell - mordult fel a Fáraó. - Rohadtul szétverem a pofád, ha még egyszer beleugatsz az életembe - nézett rám fenyegetően.
 - Csak tessék - tártam szét a karjaimat, de mielőtt összeugorhattunk volna, az edző hangja csattant fel a hátunk mögött.
 - Mi ez a kupaktanács? Nincs jobb dolgotok, mint a folyosón flangálni? Azt hiszem nem vagytok eléggé kifárasztva - húzta gúnyos mosolyra a száját. - Átöltözés után plusz két kör mindenkinek - tapsolt örömében.
Stephannal mintha megbeszéltük volna, egyszerre kaptuk a tekintetünket az előttünk álló kezeire. Tudtam, hogy még nincs vége a köztünk lévő történetnek.
Magamban morogva indultam átöltözni, hogy aztán életem egyik legkeményebb edzésén essek át, de nem panaszkodtam, mert amíg a testem lefárasztásával voltam elfoglalva, nem jutott eszembe a lány. A lány aki miatt teljesen kifordult az életem a helyéről.

10 megjegyzés:

  1. Helokaa :3
    Valahol igazat adok Mattianak, mert Fáraonak hamarabb el kellett volna neki mondania, de nem neki kellett volna. Remélem kibékülnek.
    Bocsi de most ennyire futotta :/ fáradt vagyok de azért ki nem hagytam volna <3
    Puszil és ölel: fallen angel <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is puszillak és nagyon köszönöm, hogy írtál. <3 <3 <3

      Törlés
  2. Kedves Dolores!
    Imádtam mint mindig!:)

    További szep hetveget!
    Elore is kellemes hetet!

    Szia
    BezTina

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves BezTina!
      Örülök, hogy tetszett. :)
      Köszönöm és neked is kellemes hétvégét!
      Puszi: Dolores <3 <3 <3

      Törlés
  3. Szia!
    Mindig izgatottan várom az új részt. Remélem minden megoldodódik és Stephanék között rendeződik a dolog.
    U.I : nagyon siess a kövi résszel
    Üdvözlettel, Fruzsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Fruzsi!
      Örülök, hogy írtál és annak pedig még jobban, hogy tetszett a fejezet.
      Ígérem, hogy két hét múlva újra olvashatod Lexy történetét. :D
      Millió puszi és ölelés: Dolores <3 <3 <3

      Törlés
  4. Remélem nem oldódik meg köztük és Lex végül Mattia karjai közt lel nyugalomra MUHAHAHHAA *elmegy aludni*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Lexym!
      Majd én eldöntöm, hogy kinek a karjaiban lelsz nyugalomra. :DDD
      Inkább aludj és ne hülyeségeket irkálj! :)
      Nagy ölelés,( amit majd megkapsz, ha felkelsz végre)
      <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

      Törlés
  5. Szia :)!

    Volt egy kis időm - fenét volt....de akkor is szaval muszaj volt ùjra elolvasnom ezt a blogodat annyira hivogatott
    (Egyébként a Házasság extrákkal többször is elolvastam meg szerintem idokozonként fogom is...a 10/10 et is nagyon szerettem/ szeretem..elképeszto az irasmodod imádom)
    Na es a Lp-ről ne is beszéljünk ott legbelul mindhárom srácnak szurkolok...es az agyam kemény boxot viv a szivemmel egy egy rész utan...hisz mind harman nem nem 'nyerhetnek' legalabb is nem ugy ahogy ok azt szeretnék...de mindnek szurkolok...hogy végül jò legyen nekik....:D

    Na es akkor vissza térve ide..nem rég ujra elolvastam az eddigi reszeket es uh...szerintem mèg egyszersem irtam le hogy imádom Lolot es a párjat...szeretem a Lolo szemszogeket pont mint a Stephan szemszogu reszeket
    Matia egy kulon fejezet...ot is birom ..de Mati maradj magadnak a raszta haju csajszi barmit is erez irantad erosebb a stephan iratni erzesei...

    Fura haju csajszi: Na hat ot is imadom milyen meg lepo nem?:D
    Foleg amikor Loloval eszmecsereznek istenem azokat ugy imadom olvasni

    A csajszi anyukaja pedig fenomenalis no szemely

    Imádom amit itt/es a többi helyen művelsz :)

    Neharagudj néha szajmenesem van...de nem birtam ki, hogy ne irjam le.

    Koszonom szepen, hogy olvashatom a torteneteidet! :)

    Tovabbi szèp estét!
    Szép napot holnapra!

    Szia
    BezTina

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Tina!

      Én tartozom neked köszönettel, hogy a hozzászólásaiddal támogatsz és erőt adsz, hogy folytassam az írást.
      Lehetetlenség elmondani, leírni, hogy mit jelentenek nekem ezek a szavak. :D
      Tényleg hálás vagyok, hogy nem csak feldobod vele a napjaimat, hanem tudtodon kívül átsegítesz a mélypontjaimon, amikor elgondolkozom azon, hogy érdemes-e folytatnom.
      Ahhoz képest, hogy az elején csak a magam szórakoztatására írtam le ezeket a történeteket, ma már rettenetesen tudok örülni minden egyes szónak, amit ti írtok nekem.
      Na, ennyit az én lelki világomról. :)

      A történetek:

      10/10 ~ nekem az örök kedvenc marad. :)Tudom, hogy Lola karaktere egy ribancéra hasonlít, de én imádtam és szó szerint vele együtt szenvedtem amikor írtam. Nehéz volt lezárnom a történetet és elbúcsúznom tőle/tőlük.

      Házasság extrákkal ~ egy hirtelen ötlettől vezérelve született meg és nem érzem annyira közel magamhoz. Az alapötletet sablonosnak találtam, de muszáj volt megírnom, mert nem hagyott aludni. :)

      A kor nem számít ~ az első befejezett írásom, így lenne mit javítanom rajta, de nem teszem, mert így aki olvas tudja, hogy mennyit fejlődtem az évek során. (legalábbis remélem)

      Las Puertas ~ ez a sztori tényleg az első abban az értelemben, hogy elsőként pattant ki a fejemből és elsőként éreztem azt, hogy le kell írnom. Tudom, hogy elég hosszúra nyúlik, de remélem, hogy ettől még nem laposodik el a történet és mindig tudok majd újat mutatni. (muszáj ezt írnom, mert az hülyén nézne ki, hogy a szereplők átvették felettem az irányítást és nem engedik, hogy befejezzem. :D )

      Hellboys ~ Nem tudom, hogy olvastad-e. Ez egy One Directionos történet. Kipróbáltam, hogy a focin kívül mást is tudok-e írni és elvileg sikerült. Igaz, hogy egy kicsit más a vége, mint amire sokan számítottak, de azért olvasható. :D (legalábbis a kommentek szerint)

      Forza ~ A másik szívem csücske. :) Ez a történet a családomról és a barátaimról szól, belekeverve a Milan focistáit.
      Azért kezdtem el írni, mert míg a családom 90%-a Real Madrid fan, Lexy kijelentette, hogy ő márpedig a Milant szereti. (mindig is különc volt :) ) Szóval megleptem egy ilyen történettel és beleszőttem a közös barátainkat is. (ők is olvassák és néha elmondják, hogy mit szeretnének olvasni, de én makacsul ellenállok nekik :D )
      Azt azért el kell mondjam, hogy Lolo és Ádi kitalált személyek, Lexy legnagyobb bánatára. Mikor írni kezdtem, tudtam, hogy mennyire szeretne egy meleg barátot, így ha másként nem is, itt megkapta.

      Viszont a "magyar barátok" egytől-egyig igaziak, ugyanúgy, ahogy Lexy és a családja is. Megpróbáltam és talán sikerült is mindenkit úgy ábrázolnom, ahogy a való életben megismerhetjük őket. Aki találkozott már velük, az hamar rájuk ismer. :)

      Jézusom! Csak most néztem, hogy mennyit írtam. Úgy látszik, jó hatással vagy rám. :D

      Még egyszer köszönöm, hogy írtál. :)

      Millió puszi és hatalmas ölelés: Dolores <3 <3 <3 <3 <3

      Törlés