2016. október 18., kedd

114. fejezet

Lexy

  -Sajnálom - néztem hatalmas szemekkel az előttem állóra. - A fene se gondolta, hogy ekkora feneket kerítenek egy puszinak - utaltam a mostanában körülöttünk folyó médiacirkuszra. Az összes sajtóorgánum a mi fényképünkkel volt tele és a találgatásokkal, hogy most akkor mi lehet köztünk, de egyiknek sem volt köze az igazsághoz.
 - Nyugi - vigyorgott rám a magasból Gigio majd átkarolta a vállamat, hogy magához húzzon. Mostanában megint sokat lógtam a csapattal, főleg a lökött égimeszelővel. 
 - Bolond vagy! - kiáltottam fel ijedten és amilyen gyorsan csak tudtam kibújtam a karjai alól.Gyorsan körül néztem a folyosón és megnyugodva konstatáltam, hogy rajtunk és a focistákon kívül nincs ott senki. - Más se hiányzik, csak még több kép - dohogtam idegesen.
 - Hát ez jó! - röhögött a kapuspalánta. - Most már azt is elmondhatom, hogy félnek tőlem a nők, mert akkora kísértést jelentek nekik, hogy nem tudják magukat türtőztetni. 
 - Idióta! - könyököltem a gyomrába amitől látványosan összegörnyedt. - El ne hidd már! Én csak nem szeretnék megint olyan telefont kapni, mint a múltkor - sóhajtottam fel.
 - Nagyon dühös volt a Fáraó? - komolyodott el Gigio arca. - Mondtam, ha kell felhívom és elmagyarázom neki a helyzetet...
 - Köszi, de már megtettem. Ha az nem volt neki elég - vontam meg a vállam arra gondolva, hogy azóta a reggel óta nem beszéltünk Stephannal. Nem hívott, én pedig nem tudtam, mikor lehet őt keresni. 
 - Jó, de...
 - Nem - torkoltam le a srácot, ami elég viccesen nézhetett ki, mert majd két fejjel magasabb volt nálam és a szavaimra összehúzta magát. A látványra elmosolyodtam. - Annyira imádom, hogy én meg ilyen hatással vagyok a pasikra - legyintettem röhögve.
 - Te kis... - nézett rám összehúzott szemekkel az újdonsült barátom, majd gonosz fény csillant meg a szemében, ami rám nézve semmi jót nem jelentett.
 - Mire készülsz? - kérdeztem óvatosan miközben fél szemmel már a menekülő útvonalat kerestem.
 - Azt hiszem tudom, mivel fogom letörni az egódat - rántott a mellkasához és karjai, mint a satu úgy fogtak közre. - Szerintem, ha megcsikizlek...
 - Ne! - kiáltottam fel és vergődve próbáltam lerázni magamról, de semmit nem értem el vele, legfeljebb annyit, hogy a többi focista is érdeklődve figyelte a fejleményeket. 
Gianluigi ujjai még el sem érték az oldalamat, már visítottam, mint egy kismalac. Hiába könyörögtem kegyelemért, Monty, Kaká és a többiek is csak nevetve nézték a szenvedésemet.
 - Ké-hé-r-le-hek! - kapkodtam a levegőt. - Be-he-pi-hi-si-hi-lek!
Ahogy ezt kimondtam, végre megszűnt a csikizés és én majdnem összerogytam a megkönnyebbüléstől.
 - Ezt még visszakapod! - villantottam egy gyilkosnak szánt pillantást a kapusra, majd elstartoltam a mosdók felé. Ajtócsukódásig hallottam a nevetését a kis dögnek. Hangosan, pufogva vetítettem előre azokat a halálnemeket, amikkel el fogom tenni láb alól a colost. 
 - Nem is tudtam, hogy ilyen kreatív vagy - szólított meg egy hang, ahogy kiléptem az egyik fülkéből. Ijedtemben ugrottam egyet, de a szívem nem ettől kezdett gyorsabban verni. 
 - Te mit keresel itt? Tudtommal ez a női mosdó - nyitottam meg a csapot, hogy megmossam a kezeimet.
 - Tudod, gondolkodtam - húzta kaján vigyorra a száját, amiről én sajnos nem tudtam levenni a szememet.
 - I-igen? Mégis miről? - ráztam meg zavartan a fejemet, hogy kitisztuljanak a gondolataim.
 - Erről az egész elbaszott helyzetről - lépett közelebb, mire én automatikusan hátráltam. Ezt egészen addig tudtam megtenni, míg a hátam a hideg falhoz nem nyomódott. Rémült tekintettel figyeltem ahogy karjait a fejem mellé helyezve csapdába zárt. A helyzeten az sem segített, hogy a tekintete szinte megbabonázott. 
 - Nem-nem tudom miről beszélsz? - dadogtam, hogy megtörjem az idegesítő csendet ami a csempékkel körbe vett helységben még nyomasztóbbnak tűnt. 
 - Akkor megmutatom - hajolt egyre közelebb hozzám és én, mint a fényszórótól megriadt vad, csak álltam tehetetlenül, míg ajka le nem csapott az enyémre. Mézédes csók volt. Először csak óvatos, puhatolódzó, majd átváltott egyre követelődzőbbé, szenvedélyesebbé. 
 - Mattia, ezt nem... - súgtam lehunyt szemekkel, mikor egy pillanatra megszakította köztünk a kapcsolatot. 
 - Cssssh - simított végig hüvelykujjával az ajkamon. - Most nem akarok gondolkodni - motyogta, majd újra birtokba vette a számat. Én pedig hagytam, mert az érzések felülkerekedtek rajtam. Ujjaimmal a barna fürtök közé túrtam és erősebben szorítottam magamhoz. A testem önálló életre kelve simult az előttem állóéhoz. 
 - Lex - suttogta a fülembe forró lehelettel, ezzel az egész testemet megborzongatva. - Istenem, tudod mióta várok erre? - hintette be apró puszikkal a nyakamat, a vállgödrömet és ezzel megszakította az összeköttetést az agyam és köztem. Már nem láttam mást, csak rózsaszín felhőket. Éreztem ahogy kezeivel a combom alá nyúlt és felültetett a mosdó szélérre, így teste teljesen beékelődött a lábaim közé. Hozzásimultam. Ennél már csak akkor lehettem volna közelebb hozzá, ha meztelenül vagyunk és....
 - Lexy, minden oké? - tört át egy nagyon ismerős hang az agyamat ellepő ködön, majd meghallottam a kopogást is. Villámgyors mozdulattal téptem ki magam Mattia karjai közül és ugrottam le a mosdóról. Remegő ujjaimat a számra szorítottam. 
 - Bassza meg! - káromkodtam feldúltan.
 - Lexy - nyúlt felém De Sciglio, de a fejemet rázva elhátráltam tőle. 
 - Ne! - nyöszörögtem miután felfogtam, hogy mi történt itt az elmúlt pár percben. - Menj el! - mutattam az ajtóra.
 - De... - nyújtotta felém a kezét.
 - Menj már! - lábadtak könnybe a szemeim és mivel nem akartam megadni neki az élvezetet, hogy sírni lásson megint rákiáltottam. - Húzzál innen!
Remegő testtel figyeltem ahogy az ajtóhoz lép, de ott még visszafordult. 
 - Ennek még nincs vége - nézett a szemembe. - Tudom, hogy te is érzed amit én. Ez nem csak egy egyszerű fellángolás. Szeretlek! - mondta, majd kinyitotta az ajtót, amitől majdnem beleütközött az ott várakozó Donnarummába. 
A kapus értetlen arccal járatta köztünk a tekintetét. 
 - Jól vagy? - sietett hozzám, miután Mattia lelépett.
 - Nem - ráztam meg a fejem és ettől a mozdulattól kitört belőlem a zokogás. 
 - Hé, Kicsi - szorított a mellkasához. - Ne csináld ezt! - simogatta a hátam, hogy megvigasztaljon, de tudtam, hogy ez most édes kevés számomra. A tudat, hogy megcsaltam Stephant mázsás súlyként nehezedett a szívemre és a legrosszabb az volt, hogy élveztem. 

14 megjegyzés:

  1. Még szép hogy élvezted! Végre, végre, vegreeeeeeeee.... *nem hiszem, hogy tudok most normális kommentet írni, hiszen fangörccsel küszködök* Donnamrummát és téged is ki foglak nyírni -ha már így említetted- :D Imádlak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Lexy!
      Gigiot nyugodtan el teheted láb alól, de engem, ha kinyírsz nem lesz aki folytassa a történetet. :) Ezt figyelembe véve fenyegesd a kedvenc íródat! :DDDDDDDD <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

      Törlés
    2. .........*kinyitja a száját, majd becsukja* Öhm... *megint próbálkozik, de nem jut semmi eszébe* Utállak :C

      Törlés
  2. Sose szerettem ezt a baromarcot, ne már... Összetöröd a szívem. Ha nem lehet a Fáraó akkor inkább Donnarumma, vagy bárki csak ne Mattia.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves RenatEa!
      Először is nagyon örülök, hogy még mindig olvasod a történeteimet. :)
      Másodszor: Sajnos, mint te is tudod, ha nem azt írom amit Lexy szeretne, hatalmas terror alá kerülök. :DDDDD
      Én is szívesebben látnám őt Stephan vagy Gigio mellet, de hát elba..ltázott ízlése van.
      Millió puszi és hatalmas ölelés! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

      Törlés
    2. Te beszélsz? .... Hadd ne nevezzek nevén pár embert! :P

      Törlés
    3. de szeretlek titeket! <3 :*

      Törlés
    4. Mi meg téged! ;)
      <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

      Törlés
  3. Szia. Benne lennél egy cserébe? Privátba hol lehet neked írni?? http://restaconmemaradjvelem.blogspot.hu/ Ez az én blogom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Ahogy ígértem, kitettem a blogodat! Facebookon mindig megtalálsz, ahogy most is tetted!
      Puszi és nagy ölelés: Dolores <3 <3 <3

      Törlés
  4. Hello!
    Megint itt, tudom-tudom nagyon eltűntem, de kezdem azt èrezni hogy haldoklom. Ki leszek kèszítve. Mostmár te is kezdesz kikèszíteni… Mattia csak őt ne. Eddig minden ok volt kivève Lolo, inkàbb őket hozd helyre valahogy, minthogy mégegy kapcsolatot elronts... Lolo regyen rendben… :( Bocsi Lexy, de rossz az izlèsed. Vagyis nekem nem tetszik! Mattia brrrr :/
    Puszi, ölelès. ❤️❤️❤️<3<3<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Donnarummanak van baratnoje... Vagyis a valosagban xD amugy nem rugnam ki az agyambol.. (esne o magatol)

      Törlés