2014. június 23., hétfő

53.fejezet

Lorenzo

   Miután befejeztem a mesélést, lehunytam a szemeimet, mert nem volt merszem Lexyre nézni, de ő nem hagyta, hogy elbújjak előle. Kezei közé vette az arcomat és maga felé fordított.
 - Nézz rám - kérte kedvesen, de csak megráztam a fejemet. - Lolo, ne csináld - simított végig az arcomon.
 - Nem megy - nyögtem fel rekedten a sírástól.
 - Miért?
 - Rohadtul szégyellem magam - vallottam be.
 - Nincs miért - hajolt le hozzám és puszit nyomott a homlokomra.
 - Megmondtad, hogy ne bízzak benne - szorult össze a torkom és vártam a lecseszést.
 - De te makacs voltál és nem hallgattál rám - hallottam a hangján, hogy elmosolyodott. Résnyire nyitottam a szemeimet, hogy lássam igazam van-e.
 - Kukucs! - vigyorgott be a réseken és akaratlanul is mosolyra húztam a szám. - Na látod, így már sokkal jobb.
 - Baromira hiányoztál - húztam le a fejét magamhoz és jó erősen megszorongattam.
 - Lolo - nyögött fel fájdalmasan - megfojtasz!
 - Bocsi - eresztettem el gyorsan és bűnbánó képpel pislogtam rá.
 - Én is szeretlek - nevetett rám, de feltűnt, hogy a szemei szomorúak maradtak.
 - Most, hogy elmeséltem az én nyomorúságos napjaimat, te jössz! Mi van veled?
 - Velem? Semmi - fordította el a fejét és a mosolya lehervadt az arcáról.
 - Na persze - ültem fel és most én kezdtem noszogatni. - Mesélj csak, mit csinált már megint az az ütődött?
 - Miből gondolod, hogy ő csinált valamit?
 - Csak rád kell néznem. Most nem ragyogsz úgy, mint szoktál. Mi történt?
 - Utálom, hogy ennyire ismersz - sóhajtott fel, de aztán lassan belekezdett a történetbe. Érdeklődve hallgattam és a végére már nagyon mérges voltam a focistákra.
 - Minden férfi idióta - vontam le a konzekvenciát.
 - Te is az vagy - kuncogott fel Lexy.
 - Külsőleg lehet, de itt belül egy érzékeny női lélek lapul - tettem a kezemet színpadiasan a mellkasomra.
 - Bolond vagy - ütött a vállamra -, de én így szeretlek. Kár, hogy nem vagyunk egymásra hatással - sóhajtott fel. - Jó páros lennénk - kacsintott rám játékosan.
 - Nálad jobb nőm úgysem lenne - simítottam meg az arcát és egy fura ötlettől fogva az ajkára hajoltam. Éreztem ahogy az érintésemre megmerevedett, majd viszonozta a kíváncsi csókot. Semmiféle érzést nem váltott ki belőlem ez az intim érintés. Zavartan pislogva váltunk el egymástól.
 - Na jó, ez fura volt - nyögte ki.
 - Az...
 - Olyan volt, mintha a tesómmal csinálnám, nem mintha lett volna ilyen, csak tudod, hogy értem... - magyarázkodott.
 - Nyugi, én is ezt éreztem. Csak ki kellett próbálnom, hogy amit érzek irántad, az nem szerelem, hanem mérhetetlen szeretet.
 - Elbaszott lelki nyomoroncok vagyunk, ugye tudod? - vigyorodott el.
 - De együtt vagyunk azok és ez a lényeg - öleltem magamhoz. Percekig ültünk így szótlanul.
 - Mihez kezdesz most? - kérdezte aztán megtörve a csendet.
 - Nem tudom - ráztam meg a fejemet és a mellkasomba újra belenyilallt a fájdalom. - Amikor elment, összetört bennem valami. Annyira üresnek érzem magam, mintha minden érzést magával vitt volna. Ezek után nem hiszem, hogy bízni tudnék bárkiben is.
 - Ezt most gyorsan felejtsd el! - csattant fel a lány mellettem. - Egy érzelmi analfabéta miatt nem fogod elcseszni az életedet. Összeszedjük a romjaidat és palotát építünk belőle. Pasizni fogunk ezerrel - szaladt ki a száján, majd szépített. - Mármint te, mert nekem ugye van.
 - Ha már itt tartunk, te mit fogsz csinálni a "pasiddal" ? - tettem macskakörömbe a szót és kíváncsian néztem a barátnőmre.
 - Nem tudom - vonta meg a vállát -, de azt hiszem, most pár napig hagyom főni a saját levében.
 - Ezt hogy érted?
 - Délután találkozóm van - vörösödött el.
  Döbbenten pislogtam rá.
 - Kivel?
 - Mattiával - ejtette ki halkan a nevet.
 - Te De Sciglioval randizol?
 - Szigorúan barátilag - vágta rá rögtön.
 - Aha! És ezt ő is tudja? - kérdeztem vigyorogva.
 - Mattia? Igen, csak így mentem bele a találkozóba.
 - Nem semmi vagy kislány - néztem rá jókedvűen.
 - Tudom, hogy Mattia úgyis Stephan orra alá dörgöli majd, így megmutatom neki, milyen az ha okot adok a féltékenységre.
 - Ördögi nőszemély - röhögtem el magam. - Nem is vagy te olyan kis szende, mint amilyennek látszol - pusziltam arcon.
 - Ó, az csak az álcám - legyintett nevetve.
 - Taníts mester! - térdeltem elé már fuldokolva a nevetéstől.
 - Hát jó - bólogatott komolyságot színlelve. - Figyelj és tanulj ifjú padavanom - tett egy jedis mozdulatot, majd ő sem bírta tovább és röhögve az ágyra borult.
  Az egész napot ökörködéssel töltöttük és csak akkor hagytuk abba, mikor Lexynek le kellett lépnie a Mattiával való találkozóra. Mikor a szüleim hazajöttek, elégedetten látták, hogy újra visszatért belém az élet, amit a bolond, de imádnivaló barátnőmnek köszönhettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése