2014. július 21., hétfő

58.fejezet

Lorenzo

  - Megyek már! - kiabáltam ki annak az őrültnek, aki valami béna ütemre nyomkodta a csengőt. - Lexy? - néztem furcsán a jókedvtől majd kicsattanó lányra.
 - Szia Lolo! - ugrott a nyakamba és megpuszilt.
 - Neked mi a fene bajod van? - morogtam még mindig álmosan.
 - Ú, de morcos valaki - vigyorgott rám teli szájjal. - Jól áll a madárfészek - túrta össze az amúgy is zilált hajamat. Vészjóslón emeltem rá a tekintetemet, amitől ő sikítva szaladt a szobám felé. Harcra készen követtem.
 - Ezt nem kellett volna - mondtam neki mikor beszorítottam az egyik sarokba. Kezeimmel a derekához nyúltam, rádobtam az ágyamra, majd rátérdeltem a combjaira és csikizni kezdtem.
 - Adok én neked korán reggel jókedvet! - mosolyogtam már én is miközben a kezeim között vergődött.
 - Lolo! - sikította. - Ké-hérlek, ne csináld! - könyörgött levegő után kapkodva.
 - Egyetlen okot mondj, hogy miért hagyjam abba?
 - Mert szeretsz és én is szeretlek - nyögte ki, mire lefagyva néztem rá. Kezeim abbahagyták a kínzást és szinte élettelenül hullottak az ölembe.
 - Te szeretsz engem?- futották el a könnyek a szemeimet.
 - Mint a legjobb barátomat - pislogott rám kedvesen.
 - Tudom. De tényleg szeretsz? - kérdeztem rá mégegyszer.
 - Édesem - vette a kezei közé az arcomat - nem jöttél még rá, hogy nem unaloműzésből töltöm a szabadidőm nagy részét veled? Szeretek veled lenni. olyan vagy nekem, mint egy testvér - mondta, amitől az én mellkasomban óriási tűzijáték vette kezdetét. Magamhoz rántottam és megöleltem.
 - Imádlak Húgi! - suttogtam a hajába.
 - Lo-lo - nyögte ki nehezen - megfojtasz.
 - Upsz, bocsi - eresztettem el azonnal. - Nem akartalak kinyírni.
 - Gondoltam, hogy nem akarsz testvérgyilkos lenni - somolygott rám és nekem nagyon jól estek a szavai. Értetlenül meredtem rá. Itt van ez a lány, aki mióta belépett az életembe támogat, és mellettem áll, míg van olyan a családomban, aki nem fogadja el a másságomat. Egy pillanat alatt komorultam el az agyamban átfutó gondlatoktól.
 - Mi a baj? - kérdezte Lexy miközben az arcomat vizslatta.
 - Semmi - ráztam meg a fejemet és valami egyszerű füllentésen törtem az agyam - csak...
 - Lolo - szakított félbe - ha nem akarsz róla beszélni, úgyis jó, de ne akarj hazudni, mert azt nem szeretem.
  Elhűlve néztem a lányra. Mikor ismert ki ennyire?
 - Oké - suttogtam.
  Kínos csend telepedett közénk, amit végül is én törtem meg.
 - Amúgy minek köszönhetem ezt a korai látogatást? - kíváncsiskodtam.
 - Ja, tényleg - csapott a homlokára. - Nincs kedved bevásárolni velem? Közben mesélhetnél a suliról - nyelt nagyot. - Másfél hét és kezdődik a tanév.
 - Izgulsz? - néztem rá hitetlenkedve.
 - Már hogy a viharba ne - sütötte le a szemeit.
 - Miért?
 - Talán, mert minden új lesz és egyedül csak téged ismerlek? - kérdezte szarkazmustól csöpögve.
 - Az bőven elég - vigyorodtam el öntelten, mire meglökött.
 - Bolond - nevetett fel.
 - Csak annyira, mint te - nyújtottam ki rá a nyelvemet. - Ha megvárod, míg elkészülök, akkor szívesen elkísérlek - álltam fel az ágyról.
 - Oké - dőlt hanyatt a párnák közé.
  Gyorsan lezuhanyoztam és ekkor vettem észre, hogy az előkészített ruháimat kint felejtettem a komódomon. Magam köré tekertem egy törölközőt és úgy léptem be a szobámba.
 - Remélem gyors voltam - vigyorogtam rá, de mikor megláttam, hogy nem vagyunk egyedül, elkomorodtam. Jókedvem helyét a düh és az utálat vette át.
 - Mit keresel itt? - csattantam fel idegesen, míg a hívatlan látogatóm gonoszul elmosolyodott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése