2014. július 22., kedd

59.fejezet

Lexy

   Mosolyogva hunytam le a szemeimet és dőltem hanyatt az ágyon, miután Lorenzo eltűnt a fürdőben.
 - Ó, ciao - hallottam meg egy idegen hangot az ajtóból. Ijedten ültem fel és néztem az ismeretlen srácra.
 - Ciao - dadogtam, miközben jól megnéztem magamnak. Szőke haja jólfésülten keretezte markáns arcát. Felsőtestére tapadó pólója kiemelte kigyúrt izmait.
 - Lorenzo? - húzta fel perverzen a szemöldökét, mikor észrevette, hogy bámulom.
 - Zuhanyzik - válaszoltam elvörösödve, de mielőtt még nagyobb zavarba jöhettem volna, kinyílt a fürdőszoba ajtaja.
 - Remélem gyors voltam - jelent meg vigyorogva Lolo az ajtóban, egy törölközővel a derekán, de mikor meglátta, hogy nem vagyunk egyedül, elkomorult. - Mit keresel itt? - mordult rá a látogatóra.
 - Így kell üdvözölni egy rég nem látott... - nem tudta befejezni, mert Lorenzo ráüvöltött.
 - Takarodj ki innen!
  Elhűlve pislogtam a szőkeségre, akit még soha nem láttam ilyen mérgesnek.
 - Ugyan-ugyan Lolácska - hergelte vigyorogva az idegen - csak nem megzavartam valamit? Mondjuk egy ilyen csajért én is visszatérnék a jó oldalra - nézett végig rajtam és közben megnyalta a szája szélét. - Ha megunod ezt a puhapöcsűt, szívesen megmutatom, milyen egy igazi férfi.
  Már nyitottam volna a szám, hogy elküldjem melegebb éghajlatra, mikor Lorenzo a fiú elé állt és nagyot taszított rajta.
 - Tűnj el Francesco! Menj vissza oda, ahol eddig voltál! - lökte ki az ajtón, majd rácsapta a röhögő idiótára. Homlokát az ajtólapnak döntötte és minden ízében remegni kezdett.
 - Jól vagy? - léptem mellé és végig simítottam a hátán. Fel sem tűnt, hogy még mindig csak egy törölköző takarja el előlem.
 - Nem - rázta meg a fejét. Befurakodtam az ajtó és a teste közé majd magamhoz öleltem. Kívülről nagyon félreérthető lehetett ez a helyzet, de mi tudtuk, hogy ez csak a megnyugtatásáról szól. Percekig álltunk így, míg végre éreztem, hogy lassabban veszi a levegőt és már nem reszket.
 - Köszönöm - pislogott rám vörös szemekkel, mintha a sírást próbálta volna visszatartani.
 - Nincs mit - mosolyogtam rá bátorításként. - Nem akarnál végre felöltözni? - böktem meg csupasz mellkasát.
 - Bocs - vörösödött el, majd a komódjához lépett, ahonnan felmarkolt egy ruhakupacot. - Két perc és itt vagyok - mondta és eltűnt a fürdőben.
  Lerogytam az ágyra és elgondolkodtam a történteken. Ki a fene ez az arrogáns, nagyképű bunkó? Az biztos, hogy Lolo és ő nincsenek jóban, és ahogy elnéztem, én sem leszek.
 - Kész vagyok - állt meg mellettem a barátom. - Menjünk.
   Kézenfogva sétáltunk le a lépcsőn és reménykedtem, hogy nem találkozunk Mr. Kihaénnemmel, de nem volt szerencsénk. A nappaliban volt, elterülve a kanapén és a tv távirányítóját nyomkodta. Ahogy meglátott minket felugrott és elém állt. Ösztönösen léptem hátrébb tőle, amit ő vigyorogva fogadott.
 - Még be sem mutatkoztam - mondta csábítónak szánt hangon. - Francesco vagyok. Benned kit tisztelhetek?
 - Alexa Silver - dadogtam zavartan, miközben az előttem álló srácra néztem, aki a szájához emelte a kezemet és megcsókolta.
 - Gyönyörű név egy csodaszép lánynak - búgta olyan hangon, hogy majdnem elröhögtem magam, mert nagyon hasonlított egy vadgalambhoz. - Jó választás volt Lorenzo - nézett a mellettem állóra. Idegesen húztam ki a kezemet a mancsai fogságából. - Mióta vagytok együtt? - érdeklődött gúnyos mosollyal az arcán, de a szemét nem vette le rólam. - Csak hogy tudjam, mennyi időmbe telik, míg elhódítom.
 - Semmi közöd hozzá és különben is a szemed is vedd le róla! - csattant fel Lorenzo hangja mellettem. - Gyerünk Lexy, nem akarom, hogy sokáig szívd ezt az ártalmas levegőt! - fogta meg újból a kezem és maga után húzott a kijárathoz.
 - Még látjuk egymást Lexy - röhögött fel Francesco és visszaült a kanapéra.
  Lorenzo, mint valami fúria, úgy száguldott velem végig az utcán, a kezemet szorongatva.
 - Lolo - szólongattam, mert már alig bírtam az iramot. - Lolo lassíts!
  A szőke fiú rám nézett és mintha most döbbent volna rá, hogy én is itt vagyok, megállt.
 - Ki volt ez a srác? - kérdeztem kíváncsian.
 - Senki - suttogta - egy nagy senki.
 - Lorenzo, kérlek mondd el, hogy segíthessek - pislogtam rá könyörögve, mert láttam, hogy teljesen kiborult a hívatlan látogatótól.
  A levegő is bennem rekedt, mikor kimondta a szavakat.
 - Francesco... a bátyám.

                                                                  Francesco Casano

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése