2015. október 24., szombat

94.fejezet

Lexy

   Miután Stephan nagy könyörgések árán haza hozott, idegesen nyitottam ki a kocsiajtót a házunk előtt.
 - Biztos ne menjek be veled? - kérdezte aggódva.
 - Édes vagy - nyomtam egy puszit a szájára -, de ezt egyedül szeretném intézni.
 - Oké, te tudod, de ha kellek akkor azonnal hívjál - simogatta meg az arcomat.
 - Nem lesz semmi baj - nyugtattam meg.
 - Neked elhiszem - sóhajtott fel, majd témát váltott. - Mikor találkozunk legközelebb?
 - Fogalmam sincs - vontam meg a vállamat. - Rengeteg dolgozatot írunk a héten.
 - Nekem is megnövelt óraszámú edzésem lesz - nyögött fel fájdalmasan.
 - Hé - böktem oldalba - ne csinálj úgy, mintha nem élveznéd!
 - A focit igen, de azt nem, hogy egész héten nem látlak majd - biggyesztette le az ajkait.
 - Viszont hétvégén megint ott alhatok, ha akarod - kacsintottam rá, hiszen tudtam a válaszát.
 - Basszus Lex, hogy a viharba ne akarnám. Már most hiányzol, pedig még itt ülsz mellettem - húzott magához közelebb és egy heves csókban részesített.
Mikor elváltunk egymástól, végre kimásztam az autóból majd addig integettem neki, míg el nem tűnt a szemem elől. Mély levegőt vettem és beléptem a házba.
 - Sziasztok! - köszöntem hangosan.
 - Na jó napot! - lépett ki a konyhából anya, röntgen szemeivel végig pásztázva engem. - Azt hittem már oda is költözöl - vigyorodott el.
 - Többiek? - néztem körül zavartan, kikerülve a burkolt kérdést, de nem is az én anyám lett volna, ha a válasz után nem kérdez rá azonnal.
 - Elmentek vásárolni. Na és jó volt?
 - Miii? - szakadt ki belőlem egy cincogó hang.
 - Szerinted? - somolygott miközben mindentudóan nézett rám.
Lemondó sóhajt hallattam, majd követtem őt a konyhába, ahol lerogytam az egyik székre. Anya a mosogatónak támaszkodott és úgy várta a vallomásomat. Éreztem, ahogy az arcom vérvörössé változott majd végül kinyögtem.
 - Nagyon...
 - Oké, csak ezt akartam tudni - vágott a szavamba majd megvonta a vállát és visszafordult a vacsora készítéshez.
 - Ennyi? - kerekedtek ki döbbenten a szemeim. - Semmi faggatózás, tényleg csak ennyit akartál tudni?
 - Lex - mosolygott rám kedvesen - úgy gondolom elég nagy lány vagy már, hogy el tudd dönteni, hogy le akarsz-e feküdni vele vagy sem. Ha megtörtént, ami amúgy az arcodra van írva - kacsintott rám - akkor engem csak az érdekelt, hogy nem bántad-e meg. Megbántad?
 - Nem - ráztam meg hevesen a fejemet.
 - Akkor ennyi. Ne ragozzuk túl, de remélem védekeztetek? - villantott rám egy kicsit szigorúbb pillantást.
 - I-igen, persze - jöttem újra zavarba.
 - Arra mindig figyeljetek oda - közölte majd kezembe nyomott egy kést - és most segíts zöldséget pucolni - vigyorodott el.
Egy órával később a szobámban azon gondolkodtam, hogy mi a túrónak paráztam annyira ettől az egésztől. Anya egész jól fogadta, hogy Stephannal magasabb fokra emeltük a kapcsolatunkat. Ahogy eszembe jutott a barátom, a szám széles mosolyra húzódott. Ábrándozva feküdtem a párnáim közt és a tegnapi nap eseményein töprengtem amikor megszólalt a telefonom. Meg sem néztem a hívót, csak felvettem.
 - Igen, tessék?
 - Ciao bella! - hallottam meg kedvenc barátom hangját. - Azt verebelték a csiripek, hogy valami fontos közölni valód van nekem - mondta és még a telefonon keresztül is éreztem, hogy vigyorog.
 - Üzenem annak a madárkának, hogy le fogom lőni - sóhajtottam fel.
 - Majd átadom, de most mesélj! - szólított fel lelkesen.
 - Lolo, ez nem telefon téma!
 - Akkor bejöhetek? - kérdezte és én értetlenkedve néztem a telefonomat.
 - Mi van? - tört ki belőlem, de azonnal értelmet nyert a dolog, ahogy megláttam, hogy kinyílik a szobám ajtaja és egy szőke fej bukkan fel benne.
 - Szia! - vigyorgott rám. - Beengedsz?
 - Jaj te! - nevettem fel. - Mikor nem jöhettél be?
Lorenzo belépett, becsukta maga után az ajtót és leheveredett mellém az ágyra. Percekig csak feküdtünk egymás mellett és bámultunk ki a fejünkből.
- Hát megtetted - jelentette ki.
 - Igen - vigyorodtam el.
 - És? - könyökölt fel a szöszi, hogy kíváncsi tekintettel meredhessen rám. - Nagyon fájt?
 - Kicsit - vallottam be -, de csak az első - pirultam el újra.
 - Első? Te Jézusúristen! Hányszor csináltátok?
 - Lolo! - csaptam felháborodottan a vállára. - Ennyit és nem többet vagyok hajlandó elárulni - zártam le a témát.
 - Ne csináld! Csak egy aprócska morzsát vess oda szegény barátodnak, aki majd megveszik, hogy megtudja milyen egy focistával az ágyban - pislogott rám könyörögve.
Szavait hallva a nevetés azonnal kitört belőlem. Olyan szinten kezdtem kacagni, hogy a könnyeim is kicsordultak. Lolo értetlenkedve nézte az arcomat.
 - Ne haragudj - kapkodtam levegőért mikor kicsit lehiggadtam -, de annyira mókás fejet vágtál - töröltem meg a szemeimet. 
 - Naa? - remegtette meg alattunk az ágyat a szőke fiú, ahogy pattogni kezdett rajta.
 - Mit na? - húztam az agyát.
 - Kérlek Lexy - tette össze a kezeit - csak egy apróságot!
 - Oké - egyeztem bele. - Maradjunk annyiban, hogy Stephannak csak a fején van szőr - mondtam halkan majd belefúrtam a vöröslő arcomat a párnámba.
 - Hű, óh... - nyögött fel mellettem Lolo. 
 - Ennyi elég? - dünnyögtem morcosan.
 - De még mennyire - vigyorodott el. - Akkor ez azt jelenti, hogy alul olyan, mint a Kojak nyalóka?
 - Hagyd már abba! - sikítottam fel és a hátára csaptam.
 - Jól van na, csak szívattalak - röhögött egyre hangosabban, de úgy, hogy a jókedve átragadt rám is és a végén már együtt vihorásztunk.
Miután kinevettük magunkat, neki álltunk tanulni. Ahogy Lorenzo ígérte, nem hozta fel többet a történteket. Mivel rengeteg leckénk volt, késő estig bújtuk a tankönyveket, ezért nálunk maradt és együtt tértünk nyugovóra, hogy aztán reggel Ádámmal kiegészülve közösen sétáljunk be az iskola kapuján.

8 megjegyzés:

  1. Awwww Lolo *-* imádtaaaam *-* te nő nem jutok szavakhoz komolyan *-* végre Lolo *-* kurv@ jo lett mint mimdig :3
    Megsem probálok véleményt irni erre nincsemek szavak olyan jo *-* a vicc h reggel néztem fel h van-e új és estére lett ^^ feldobtad a napomat :*
    Puszi és ölelés: fallen angel <3 <3 :* :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én pedig téged imádlak, hogy ilyen lelkesen kommentálsz mindig. :)
      Millió puszi: Dolores <3 <3 <3 <3 <3

      Törlés
    2. Ez csak természetes hiszen megérdemled *-* <3 <3 <3 <3 <3 am már csak a te blogjaidat olvasom (meg néha meglesem van-e Dark de az nem olyan) egyszerűen a többi szemét sablon már nem tud megfogni *-* igy van ez az embsr sokáig sivár lelketlen dolgokon él makd megtapasztalja a minőségi csupa sziv dolgokat és annyira rákap mint a drogra és semmi más nem kell neki csak az az egy jo *-* *-* nekem te pont ilyen vagy *-* *-* *-* *-* <3 <3 <3 <3 ez lehet most egy kicsit hülyén hangzott de tényleg igy van ^^
      Millio puszi és ölellek: fallen angel

      Törlés
    3. <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

      Törlés
  2. Szia:D
    lesz ma rész? :)
    Remélem igen,mert már nem birom ki :) *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Sajnálom, de ma nem lesz, mert ma a másik történeten dolgoztam. :(
      Próbálom minél hamarabb hozni az új fejezetet. Kérlek légy türelemmel.
      Puszi: Dolores <3

      Törlés
  3. Szia:D
    Lesz ma rész?

    VálaszTörlés
  4. Lolo <3 imádom, kell nekem is egy ilyen barát, tudsz adni egy Lolot vagy Ádit (tudjak is vele beszélni ne csak ölelgetni :$) Nagyon jó rész lett,
    Na és Lexy anyukája... IMÁDOM!
    Kell egy ilyen barát!!!
    Puszi, próbálom magam behozni, de olyan nehéz

    VálaszTörlés