2014. február 26., szerda

19. fejezet

Stephan

   Néztem a kipirult arcát, csillogó szemét ahogy szurkol a csapatomért. Ricky mosolygott rajta, de közben kíváncsi tekintettel méregetett engem. Félidőben Lexy elment a mosdóba és éreztem, hogy Riccardo szemében most jött el az idő a kérdezésre.
 - Ki vele? - sóhajtottam fel. - Mit akarsz tudni?
 - Mióta vagy beleesve a csajba? - tért rögtön a tárgyra és nekem elkerekedtek a szemeim.
 - Mi van? - értetlenkedtem.
 - Stephan, a hülye is látja rajtad, hogy érzel valamit iránta.
 - Csúcs - masszíroztam meg a homlokom. - Tényleg ennyire látszik?
  Montolivo csak vigyorogva bólogatott.
 - Szikrázik köztetek a levegő, és szerintem neki is bejössz.
 - Nem hiszem - csóváltam meg a fejem. - Hallottad, azt mondta csak haverok vagyunk. Szerintem neki Mattia jön be, ahogy De Sciglionak is Lexy.
 - Baszd meg! Mattia is képben van? - kérdezte, mire rábólintottam. - Az gáz. Nagy hóhányó a kölyök és ha valamit akar, akkor azt meg is szerzi.
 - Hurrá! - dőltem hátra a székemen. - Ettől jobban kéne éreznem magam?
 - Nem, én csak vázoltam a helyzeted. Amúgy honnan ismeritek?
  Pár mondatban elmeséltem neki, hogyan csöppent az életünkbe a lány.
 - Mik nem történnek, míg nem vagyok itt? - csóválta nevetve a fejét. - Amúgy szerintem aranyos kiscsaj, csak nekem túl fiatal. Tényleg, mennyi idős?
 - Ne akard tudni - vigyorogtam. - Maradjunk annyiban, hogy még büntetnek érte.
 - Azt a kurva! - dülledtek ki a szemei. - Ti nem vagytok komplettek! - csattant fel, mire csitítani kezdtem.
 - Halkabban, nem kell mindenkinek tudni, hogy miről beszélünk.
 - Jó, bocs - vett vissza a hangerőből. - Csak meglepett, hogy ilyen szemtelenül fiatal. De azért szeretném tudni, hogy mennyire is?
 - Augusztusban lesz 17 - nyögtem ki a Mattiától szerzett információt.
 - Huh, az már nem is olyan rossz. Azt hittem, vészesebb a helyzet.
 - Ne nézzél már pedofilnak? - vetettem rá egy lenéző pillantást.
 - Jól van na! - nevette el magát.
  Ezt a pillanatot választotta a lány, hogy visszatérjen hozzánk. Kezében egy-egy poharat tartott és a kezünkbe nyomta azt.
 - Mi nem ihatunk cukros üdítőt - kezdtem magyarázkodásba.
 - Tudom - mosolyodott el. - Beszéltem a büfés nénivel, és ő mondta, hogy ezt az energia italt ihatjátok, mert Allegri ezt engedélyezi.
  Elképedve néztünk rá.
 - Most mi van? - pirult el. - Olvastam valahol, hogy minden csapatnál meg vannak az ilyen házi rigolyák - vonta meg a vállát.
 - Te egy angyal vagy, köszönöm - vigyorgott rá Ricky, mint a tejbetök. Felhúzott szemöldökkel néztem rá. Ilyenkor már nem kislány?
  Megkezdődött a második félidő és mi egyre nagyobb ámulattal hallgattuk Lexy monológjait, zsörtölődését.
 - Ezt most miért kellett? - csattant fel az egyik cserénél. - Azért, mert 1-0-ra vezetünk, még nem kéne lehozni a csatárt és helyette berakni egy védőt. Pont ilyenkor kéne még jobban támadni az ellenfelet, nem pedig védekező módba állni. Ez a legnagyobb hülyeség - puffogott.
 - Miért mondod ezt? - néztem rá. - Vezetünk és ezt szeretnénk megtartani a továbbiakban is. Ezért kell a védelmünket megerősíteni.
 - Fogadjunk, hogy nem láttál még egy Reál meccset sem - húzta el a száját. - 3-0-ás vezetésnél simán benyeltek két gólt, mert ők is azt hitték, majd védekezéssel kihúzzák a végéig.
  Nyeltem egy nagyot és mintha őt igazolnák, az ellenfél kiegyenlített.
 - Én megmondtam - nézett mérgesen a kispad felé, ahol Allegrit sejtette.
 - Most mit lépnél? - kérdezte tőle Riccardo.
 Végig nézett a pályán és pár perc gondolkodás után válaszolt.
 - Lehoznám Abatét, mert most nem sokat mutatott magából és felhoznám helyette Polit. Megerősíteném a középpályát - figyelte összehúzott szemmel a játékosokat.
 - Az miért lenne jó nekünk? - érdeklődtem, most már teljesen ráfigyelve, mert amiket eddig mondott tökéletes taktikának tűnt.
 - Poli jó labdaszerzésben és gyorsan tudná indítani Balotellit vagy Kakát. Mattiával összedolgozva nyerő párost alkotnak - fejtette ki a véleményét.
 - Beszarok - nézett rá elhűlten Montolivo. - Honnan a fenéből tudsz ilyeneket?
 - Rengeteg meccset nézünk anyával és az öcséimmel, ezért ragadt rám egy- két dolog.
 - Anyukáddal? - lepődött meg a középpályás. - Nem az apukák szokták nézni a focit?
 - Normális családokban lehet, de a miénk nem az - nevetett Lexy. - Az én anyukám fanatikus focirajongó, azon belül is Reálos.
 - Fogadjunk CR7 a kedvence?  - vigyorogtam rá, miközben az öccsére gondoltam, aki leklónozta a portugált.
 - Öhm...nem annyira. Cristianot is szereti, de a nagy szerelme Sergio Ramos.
 - És neked ki a kedvenc focistád? - kíváncsiskodott Montolivo.
 - Csapatonként nézzük, vagy a világon?
 - Először a világon - vágtam rá mert nagyon érdekelt a válasza.
 - Úh - nyögött fel. - Ez nehéz, mert két olyan focista van, aki szerintem a legjobb.
 - Ki az a kettő?
 - Cristiano és Neymar - mondta ki a nevüket.
 - Miért pont ők? - kérdezte Riccardo.
 - Csak nézd végig a pályafutásukat és amit letettek az asztalra. Mind a kettő világklasszis.
 - És ha választanod kéne közülük? - azt hittem, hogy megfogom a kérdésemmel.
 - Inkább Ronaldo. Ő már sokat bizonyított, míg Neymar csak most kezd magára találni. Pár év és ő is ott fog tartani ahol most Ronaldo.
  Megfontolt válasz volt, amivel nehéz lett volna vitatkozni.
 - Csapatszinten is vannak kedvenceid? - szentelte figyelmét teljesen a lánynak Ricky.
 - Attól függ. Nem minden csapatot ismerek és szeretek, de azért van egy pár.
 - Rajta, sorold fel őket!
 - Okké, akkor kezdjük a spanyol focival...
 - Mért azzal - vágta közbe, mire Montolivotól kaptam egy csúnya nézést.
 - A spanyol a legszebb, aztán a brazil, az olasz, az angol és a német. Nálam ez a sorrend.
  Már meg sem mertem szólalni, csak néztem a lányt, ahogy kipirult arccal hevesen magyaráz nekünk.
 - Na szóval, ha már a Realról volt szó és a "kedvenc" focistáról - nyomta meg a szót, ezzel is jelezve, hogy nem biztos, hogy az ő választása a legjobb is egyben - akkor Marcelo. Barcelonából egyértelmű, hogy Neymar, Real Siciedad - Griezmann, az Atlético Madrid csapatát úgy ahogy van utálom - jelentette ki , majd folytatta. - Unitedből - Van Persi, Arsenalból - Mesut Özil, Cityből - Jesus Navas, Chelsea - David Luiz, Liverpool - Suarez. A németeknél Bayern München - Neuer, Dortmund - Marco Reus, Schalke - Boateng.
  Az utolsó névnél elmosolyogtuk magunkat, mert Prince a csapattársunk volt sokáig és még most is hiányzik nekünk.
 - Az olaszok kimaradtak - szóltam közbe.
 - Most akartam mondani. Juventus - Buffon, AS Roma - Totti, Napoli - Callejon, ja és a francia csapatok közül van egy a PSG, abból pedig Ibra.
 - Állj, állj! - szólt rá Montolivo. - És mi lesz velünk? Mi lesz a Milannal? Minket kihagytál a felsorolásból - háborgott.
  Lexy elpirult és zavartan piszkálni kezdte a karkötőit. Vonzotta a szememet a sok gyöngy és újra végig olvastam a rajtuk található feliratokat. A saját nevemnél megakadtam és rájöttem, hogy miért van zavarban a lány. Széles mosoly terült szét az arcomon.
 - A Milannál El Shaarawy - húzta végig ujját a nevemen, ami úgy hatott rám, mintha engem simogatna.
  Montolivoval összenéztünk és a csapattársam egy mindent tudó vigyort küldött felém.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése