2014. április 1., kedd

31. fejezet

Lorenzo

 - Sziasztok - ültem le Lexy mellé és integettem egyet a monitoron keresztül a barátainak, akikkel éppen beszélgetett. Ölembe vettem a kezét és szórakozottan játszani kezdtem vele.
 - Ó, a kis huncut - hallottam meg az egyik lány szájából, de nem tudtam mit jelent, így kérdőn néztem a barátnőmre.
 - Semmi, csak Roni kicsit több pezsgőt ivott az egészségemre, mint kellett volna - nézett röhögve a csajra, akinek az arcán egy idióta vigyor terült szét és a szemei is árulkodóan csillogtak.
 - Bekaphatod - morogta az említett olaszul, hogy én is értsem.
 - Mit édes Ronikám, mit? - válaszolt neki szintén az anyanyelvemen Lexy.
 Szívesen hallgattam volna még tovább a két lány cívódását, de ekkor árnyék vetült ránk és felnézve még a szavam is elállt. A szívem akkorát dobbant, hogy azt hittem a körülöttem állók is meghallják. Az idegen egy dögös mosollyal az arcán nézett először engem, majd a Lexyvel összefonódó ujjainkat.
 - Ciao, Kicsilány - köszönt a vörösesszőke japán a barátnőmnek, aki mosolyogva nézett fel rá.
 - Kon'nichiwa Honda - állt fel és puszilta meg az újonnan érkezőt.
 - Mexes említette, hogy ma van a szülinapod és, ha nem gond, eljöttem az unokaöcsémmel - mutatott a mellette álló félistenre. Mit fél? Egy egész!
 - Nem, dehogyis. Örülök nektek. Bár a tortát már felszeleteltük, így nem tudom, hogy maradt-e még, de mindjárt utána nézek.
 - Lexyyyyyyyy! - hallatszott a laptop felől.
 - Bocsi, ők a barátaim - mutatott a lány a monitorra, amire a két japán elmosolyodott. - Tessék? - nézett kérdőn a barna hajú csajszira, aki a többieket arrébb lökdösve foglalta el a képernyőt.
 - Kérdezd meg, hogy hívják? - mondta olaszul, hogy én is értsem, de úgy látszik elfelejtette, hogy a két srác is beszéli a nyelvet.
 - Hiroto Amori - mutatkozott be nevetve a srác és egy bugyiolvasztó mosolyt küldött a lány felé.Hát ezt buktad Lolo - kámpicsorodtam el magamban. - Nem igaz, hogy annyi meleg japán közül pont neki kell heteronak lennie. Pedig milyen szép neve van: Amori, mintha azt mondaná amor, ami szerelmet jelent.
 - Lolo? - lökött oldalba Lexy és vigyorogva nézte ahogy elpirulok.
 - Igen? - néztem rá kérdőn, majd még jobban elvörösödtem, mikor megláttam Hiroto felém nyújtott kezét.
 - Lorenzo Cassano - fogadtam el és mutatkoztam be én is. Nem tudtam figyelmen kívül hagyni, hogy milyen puha és bársonyos a bőre. Érintésétől először melegem lett, majd fázni kezdtem. Rám mosolygott és mikor elvette a kezét, a mutatóujját végighúzta a tenyeremen. Kitágult szemekkel néztem rá. Talán mégis van esélyem? Szemeiben huncut fény csillant meg és alig észrevehetően alsó ajkába harapott. A vérem, mint a hegyekből lezúduló patak, úgy lódult meg. Döbbenten vesztem el barna szemeiben. Vajon csak játszik velem, vagy tényleg érdeklem?
 - Hozok nektek tortát - hallottam meg Lexy visszafojtott nevetését mellőlem.
 - Elkísérlek - vigyorgott rá Honda az unokaöccsére, aki le sem vette  a szemét rólam.
 - Ezek gyorsan leléptek - törtem meg a csendet, ami távozásuk után telepedett ránk.
 - Úgy látszik hogy ők is levették azt, amit már a belépéskor éreztem - nézett a szemeimbe, mintha a lelkemig akarna furakodni.
 - Mit? - kérdeztem rá és meglepődtem, milyen rekedtnek tűnik a hangom. Ó, te jó ég, mekkora hatással van rám ez a srác.
 - Hogy ma valami különleges dolog fog történni velem - simított ki egy, a homlokomba lógó tincset az arcomból.
 - Jaj, de cukik! - hallatszott a laptop felől, amiről mind a ketten megfeledkeztünk. Odanézve csak azt láttuk, hogy több szempár is vigyorogva figyel minket. Zavartan kaptam el a fejem róluk, de az előttem álló Hirotóra sem tudtam ránézni.
 - Bocs, fiúk, lányok - nevetett fel hangosan és én beleborzongtam ebbe a bársonyos hangba -, de eddig tartott az ingyen mozi - mondta neki , majd kézen fogott és kihúzott az utcára.
 - Én...nem mehetek - magyarázkodtam miközben élveztem az érintését. - Én vagyok a házigazda...
 - Ugyan már, a barátnőd kézben tartja a dolgokat - nézett rám, majd egy pillanat múlva elkomolyodott. - Mond, hogy jól éreztem és ő nem az igazi barátnőd? - állt meg velem szemben.
 - Kicsoda, Lexy? Dehogyis - nevettem fel most én. - Ő a legjobb barátom, de csak ennyi. Én...meleg vagyok - hajtottam le a fejem a vallomásom után.
 - És ez az én óriási szerencsém - fogta meg az államat Hiroto és emelte fel, hogy megláthassam a szemeiben a választ, mégiscsak mázlista vagyok. - Már féltem, hogy egy ilyen jó pasi hetero - villantotta rám a mosolyát, amitől nekem megint melegem lett.
 - Hová megyünk? - tettem fel a kérdést, hogy leplezzem a zavarom amit a kijelentése okozott.
 - Még nem tudom - vonta meg a vállát. - Egy nyugis helyre, ahol beszélgethetünk és megismerhetjük egymást nézők nélkül - komolyodott el az arca, de a szemei ugyanúgy csillogtak, mint nekem.
  Szó nélkül követtem, bár a mostani állapotomban még a világvégére is elmentem volna vele..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése