2014. április 3., csütörtök

32. fejezet

Lexy

 - Az unokaöcséd és a barátom leléptek - mutattam Hondának vigyorogva a kávézót elhagyó párra.
 - Nagyon szeretem Hirotót, de azért figyelmeztesd a barátodat, hogy ne dőljön be neki - nézett rám komoly arccal a japán. - Szereti kihasználni az embereket és nem nézi, hogy kit bánt meg.
  Elképedve néztem rá.
 - Mondhattad volna előbb is, akkor a közelébe sem engedem Lolónak! - csattantam fel.
 - Nem azt mondtam, hogy vele is úgy fog viselkedni, csak szóltam, hogy tartsd rajta a szemed - nézett rám kedvesen.
 - Bocs - higgadtam le azonnal -, csak tudod, nekem nagyon sokat jelent Lolo, ő itt a legjobb barátom és nem szeretném, ha valaki megbántaná.
 - Megértelek. Én is így reagáltam volna - mosolygott még mindig.
 - Ha nem haragszol, visszamegyek a barátaimhoz, akiktől folyton elrabolnak - mutattam a laptop felé és már ott sem voltam.
 - Újra itt ribancok! - vigyorogtam a monitorra, de a túloldalon lévők feltűnően csendben voltak. - Baj van?
 - Baj? - hangzott fel Zsolti hangja, ami legalább két oktávval magasabb volt a szokottnál. - Ugyan már, mi baj lenne? Azonkívül, hogy a drágalátós Lorenzód és az a ferdeszemű majdnem előttem estek egymásnak! - csattant fel idegesen, mire én elnevettem magam.
 - Olyan husik voltak - lelkendezett mellette Réka, aki ezért a beszólásért egy nem túl barátságos nézéssel lett megajándékozva.
 - Most komolyan ezért duzzogsz? - néztem összehúzott szemekkel a barátomra.
 - Ja, ne tudd meg, hogy milyen hisztit levágott itt nekünk - röhögött Roni is.
 - Lófasz a seggetekbe - sértődött be a fiú. - Elnézést, de az én lelkivilágom nincs erre felkészülve.
 - Hülye gyerek - nevettem fel, ahogy megláttam a sértődött fejét.
 - Egyem az érzékeny lelkedet - csípett bele az arcába Vera.
 - Húzzál innen te böjti boszorkány! - ütötte el a kezét a fiú. Az elnevezéstől rám tört a röhögés.
 - Ó-ó - vigyorogtak egyszercsak mindannyian rám.
 - Mi van? - néztem rájuk értetlenül.
 - Támadás hátulról - vihogott fel Roni, de már éreztem is, hogy valaki megáll a hátam mögött. Felnéztem rá.
 - Végre, hogy megtaláltalak - mosolygott rám Mattia. - Még nem is tudtam odaadni az ajándékodat - nyúlt a zsebébe. - Fordulj vissza! - mutatott a laptop felé.
  Engedelmesen követtem az utasítását és a barátaim arcáról próbáltam leolvasni az ajándék nagyságát. Nem kellett sokat várnom, és én is megláthattam, mikor Mattia az arcom előtt átnyúlva kapcsolta a nyakamba.
 - Úúúú! Azta - húzogatták a szemöldöküket a barátaim.
 - Ez gyönyörű - tapogattam végig a láncon és felemeltem a medált, hogy jobban lássam. Egy focilabda volt, rajta a nagyobb csapatok címere, gyönyörűen, aprólékosan kidolgozva.
 - Olyat szerettem volna adni, amit tudom, hogy szeretsz - nézett rám csillogó szemekkel. - Az már csak plusz, hogy tudom, akárhányszor ránézel, eszedbe fogok jutni - vigyorodott el.
 - Köszönöm - álltam fel és öleltem át. Hatalmas puszit nyomtam az arcára. - Nézzétek mit kaptam - fordultam az éppen akkor érkező Kaká és Stephan felé.
 - Nagyon...szép - húzta el a száját Shaarawy.
 - Tökéletesen illik hozzád - forgatta meg a labdát az ujjai közt a brazil. - Ezüst?
 - Nem, fehérarany - vonta meg a vállát De Sciglio nem törődöm módon. Kijelentésétől még az ütő is megállt bennem.
 - Ezt nem fogadhatom el - nyúltam a lánchoz, hogy kikapcsoljam. - Ne költsetek rám ennyit, mert ez annyira ciki nekem.
 - Le ne merd venni! - állított meg a mozdulatomban Mattia. - Szerintem itt senki nem azt nézte, hogy minél drágább ajándékot vegyen neked, csak az lebegett a szemünk előtt, hogy örülj neki.
  Kaká és Stephan helyeslően bólogattak.
 - Rendben van, elfogadom - sóhajtottam -, de csak egy feltétellel.
 - Mi az? - kérdezték egyszerre.
 - Ezzel letudtátok az elkövetkezendő tíz év szülinapjait - döntöttem félre a fejem és somolyogva vártam a választ.
 - Oké - egyeztek bele lemondóan, majd Stephan szeme felcsillant.
 - Jó, a szülinapok kihúzva, de a többi ünnep, mint mondjuk a karácsony még meg vannak - nevetett rám úgy, hogy attól azonnal elolvadtam.
 - Így igaz - pacsiztak le vele a többiek.
 - Kiborítóak vagytok - csóváltam meg a fejemet, de velük nevettem én is.
 - Azért még szeretsz minket? - pislogott rám aranyosan Kaká és átölelt.
 - Hát persze - nyomtam egy puszit az arcára.
 - És mi hun maradunk, a vízparton? - hallottam meg a magyar barátaimat.
 - Titeket is imádlak - futotta el a könny a szemeimet. Jó érzés volt együtt látni azokat az embereket, akik sokat jelentenek nekem. Már csak Lorenzo hiányzott. Tényleg? Hová tűnt Lolo?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése